Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Zie liever 2 leg planken.
(behalve zo'n opzet kast). MoppieFilou schreef:Bizzybijtje schreef:Je auto omtoveren tot mobiele zadelkast.![]()
Nee, het voornaamste is uiteraard hetgeen wat je standaard gebruikt als je op stal komt. Alles wat sporadisch gebruikt wordt thuis opslaan.
En niet vergeten misschien ook wat EHBO-spulletjes op stal te laten.
! Heb ook al een keer moeten improviseren tot de DA er was omdat er geen EHBO kist te vinden was.
Verder staat mijn laarzentas ook altijd in mijn kast, mijn cap zit daar mee ingepropt. Poetstas, 2 emmers koekjes, EHBO-kist. 5 hoofdstelhouders aan de binnenkant van de kastdeur (waar véél meer aanhangt dan 5 halsters/hoofdstellen hoor haha). Een emmer met hooinetten. Een emmer met "rommel" (liksteen-houder, klimhaken enzo). Zelfs een asbak
Aan de buitenkant van mijn kast heb ik zo'n deurkapstok gehangen, touwtje eraan en daarover de waterzak. In deze periode van het jaar ook mijn snowboots, die hoop ik binnenkort te kunnen omruilen voor rubberen laarzen. Op een doekje, want ik wordt neurotisch van modder in mijn kast
Goed nadenken over wat je altijd nodig hebt, en over wat je zeker bij de hand wilt hebben indien je het nodig hebt (ik denk vooral aan EHBO nu). Legplanken op maat doen wonderen. Dingen die je kunt ophangen aan je deur hangen - wel rekening houden dat dit ook een beetje plaats inneemt! 
En de emmer appels/wortels, en de voerbak natuurlijk haha!
.