Wegens tijdgebrek zoek ik voor mijn pittige pony met arabisch bloef van ongeveer 1.48 een bijrijder. Voldoende ervaring is vereist!!! (hier mee bedoel ik dus niet jaren maar echt ervaring..) Ze is een moeilijke te rijden maar wel eerlijke pony van rond de 16 jaar oud. In de omgang is ze verder wel heel braaf. Je mag gerust met haar lessen gaan volgen alleen in de trailer is ze een ramp. Dus misschien is bij huis dan een betere optie...
Het is in de omgeving van Lunteren en eigen vervoer is ook de bedoeling. Lengte maakt niet zoveel uit maar met gewicht houd ik wel rekening. Over kosten hoef je je geen zorgen te maken die blijven gewoon voor mij . Ik heb namelijk liever dat ze met genoeg aandacht gedaan kan worden dan dat ik me moet haasten en in haar aandacht tekort schiet. Verder is het wel de bedoeling dat haar stalletje wordt uitgemest. Maar dat gebeurt elke dag en als je het goed bijhoudt dan is het zo gebeurt.
Als je belangstelling hebt mail dan je leeftijd, lengte, gewicht en je ervaring met paardrijden/verzorgen naar: bijrijder@hotmail.com Je krijgt altijd antwoord terug.
Leanne2006
Geplaatst: 08-03-20 16:58
Hallo ik ben Leanne ben 13 jaar een ik zag u advertentie zoekt u nog een bijrijder?
vilheide
Geplaatst: 08-03-20 17:08
Leanne2006 schreef:
Hallo ik ben Leanne ben 13 jaar een ik zag u advertentie zoekt u nog een bijrijder?
Topic is van 16 jaar geleden, ik denk niet dat er nog gezocht wordt naar een bijrijder. Heb dus getemd.
Hallo Leanne. Inderdaad het is zoals aangegeven een heel oud topic. Naar een bijrijder ben ik dus niet meer op zoek. Succes met zoeken, hopelijk vind je snel een geschikte.