Koker + penis schoonmaken????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:16

Wiesje schreef:
Oliver schacht ook gezellig uit als je hem staat te poetsen.


Met poesten is heel wat anders dan met wassen dan is het ontspanning. Maar doet hij het ook als je staat te wassen?.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:22

Zo zie jij het,
ik niet...
Ik snap niet waarom mensen wel het belang inzien van hoeven krabben of poetsen, en niet het belang van het schoonmaken van de koker. Zo heb ik een merrie met berucht bloed en hele snelle achterbenen, bij haar kan kon ik ook in een paar weken gewoon de uiers en geslachtsdelen schoonmaken.

Wat betreft het uitschachten, de 1 doet dat de ander niet.
Ik ken geen mensen die op commando een paardenpenis in hun handen krijgen gestoken. Verder is het zo dat je bij een paard wat slecht zijn voeten wil geven, je verschillende truukjes kan verzinnen om toch dat poot omhoog te krijgen.
Zie je mij al aan zo'n leuter trekken?

Point is: Hij moet gewoon schoon, links of rechtsom, als hij maar schoon wordt.
En ik ben tevreden dat ik dit op een normale manier bij al mijn paarden kan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:57

Prisca"]
[quote="Wiesje schreef:
Oliver schacht ook gezellig uit als je hem staat te poetsen.


Met poesten is heel wat anders dan met wassen dan is het ontspanning. Maar doet hij het ook als je staat te wassen?.
[/quote]
Kawa wel.
Die schacht uit als je hem staat te poetsen of wassen.
Als je staat te kletsen met een stalgenoot en hij staat erbij, hij vind alle aandacht wel ontspanning heb ik het idee Haha!

En als je het dan wast heb ik het idee dat hij het zelfs fijn vind.
er zit ook altijd zaagsel en hooi aan, vraag me niet wat hij allemaal in zijn slaap doet Haha!
En het is natuurlijk fijn als dat eraf is.

ajieto
Berichten: 93
Geregistreerd: 02-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:26

he een merrie heeft ook wel eens van die vieze vellen tussen de tepels, ook de moeite waard om schoon te maken dus Lachen

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:47

Mijn ruin is een aantal weken geleden geschoren en daarvoor verdoofd met sedalin. Heb toen gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om het hele zaakje schoon te maken. Haha!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:45

Ik heb die van Moos nog nooit schoon gemaakt en volgens mij is hij ook gewoon schoon.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:56

Taygalover schreef:
Ik heb die van Moos nog nooit schoon gemaakt en volgens mij is hij ook gewoon schoon.


zo denken er een hoop over hoor. meestal word de koker en penis gewoon links gelaten. bijna geen aandacht aan besteed.
hoort er gewoon bij vind ik.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:57

Nou mijn paard heeft dus echt pech en 1 keer in de zoveel tijd is ie de sjaak en maak ik het hele boeltje schoon. Vroeger deed ik dat nooit, paarden in de natuur werden ook niet schoongehouden werd er gezegd, nou tot ie ging onsteken. Spuitje sedalin, hielp helaas niet, want meneer bleek nogal allergisch daarvoor te zijn. Nu moet ik dus met mn hele hand in die koker, ik heb wel leukere dingen gedaan, maar t moet soms gewoon he..(althans bij mijn paard)Lauw water en een heel schone spons, niet te hard schrobben, want de vetten zijn juist goed dat die daar zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:30


santos

Berichten: 1532
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: nabij Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 01:40

mijn ruin schacht vast niet uit met mij in de buurt. Ik heb eens urine moeten opvangen,, dat is dus niet gelukt. Hij is inmiddels al 18 en heeft"daar" nog nooit wat gehad. Ik hoop er maar op dat de natuur zijn werk blijft doen en de boel gezond houd, zonder mensen handen. Lachen

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:34

Ik maak het ook niet schoon. Als ik zijn benen aan het afspuiten ben, zet ik er gewoon een zacht straaltje op. Daar moet ie het mee doen Lachen

Mrijn

Berichten: 3480
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:09

Zep schreef:
Daar komen ze weer: Ka's Vieze Vilmpjes Tong uitsteken

met de spons

met de slang

met de hand

enjoy... Cool
[/url]


You go, girl! Hahaha, waarom heb je hier in vredesnaam filmpjes van? Ik zou er haast iets van gaan denken....

Ik zorg er altijd voor dat ik losse velletjes (en vaak ook strootjes) weg haal. Tjal is hier niet dol op, maar laat het gelaten toe. Vorig jaar had het paard van een vriendin van me een ontstoken koker door een strootjes dat was blijven zitten. Geloof me, dan kom je wel terug van de 'in de natuur wordt het ook niet schoongemaakt' mening hoor! Zijn koker hing letterlijk tussen zijn knieen en hij zat op het randje van een lelijke bloedvergiftiging!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:22

als ik het een keer vergeet in de zomer dan ren ik wel met een emmer naar de kraan toe......... bij Sar hangen er alleen velletjes aan de koker, dus die poets ik er dan af, vind hij totaal niet erg en staat zelfs half te slapen Verward . 's Winters doe ik het eigenlijk nooit, laat staan dat ik wat onder hem heb zien hangen van de winter hahaha, zelfs niet met plassen, stel je voor dat ie er af vriest hahaha

Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:28

Citaat:
Zep schreef:
Daar komen ze weer: Ka's Vieze Vilmpjes

met de spons

met de slang

met de hand

enjoy...



vooral het gesproken commentaar is erg leuk OK dan!

Ik zag toevallie dat het ding van Morrie weer vol met troep zit, dus als het niet meer vriest, is ie weer aan de beurt Scheve mond
Nu, met die kou, trekt ie hem zo ver mogelijk in.......*watje*....

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:07

Rowan moet er ook af en toe aan geloven. Uitschachten doet hij nooit (ik mag er niet naar kijken blijkbaar Verward) dus dan is het een kwestie van hand naarbinnen. Echt tof vind hij het niet, maar hij doet ook niet zo moeilijk. Als hij vind dat ik zachter moet doen dan zet hij even een achtervoet op de teen, en dan doe ik dat ook. En in de zomer zet ik ook de slang tegen de 'ingang' om te spoelen, dat vind hij niet erg. Het moet eigenlijk ook weer gebeuren, maar ik vind het water nu nog te koud. Moet maar een keertje als het warmer is.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:11

Ik heb speciaal spulletje (weet niet hoe het heet) om de koker uit te wassen OK dan! Miro schacht nooit uit dus dan spuit ik dat spul op een washandje en was dan de koker uit en laat het spul even intrekken, daarna was ik het uit met lauw water....de vellen vallen er dan vanzelf af wanneer Miro wel zijn zaakje laat zakken Tong uitsteken

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:18

Nu mag ik bij Jordy ook overal aankomen, in het begin moest ik uitkijken voor een rondvliegende achterhoef...
Uitschachten doet hij ook bijna nooit, en als ik er dan maar naar kijk is hij al weer weg, dus dat is handschoenen aan en grabbelen maar Tong uitsteken

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:32

Haha, geweldig, die filmpjes!

Marijn: volgens mij kun je voor vieze doeleinden beter al die eindeloze dekreportages gebruiken Knipoog !

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:04

nog een tip: EEN (niet voor thuis te gebruiken Tong uitsteken ) WASHANDJE
Jullie snappen wel hoe je dat zou doen OK dan!

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:03

Als mijn paard 'm er uit heeft bungelen, wat vaak gebeurd als ik zijn kontje borstel, probeer ik wel even snel wat velleen er zachtjes af te pellen, maar veel tijd krijg ik daarvoor niet, hij schuift hem heel rap weer in hahaha gelijk heeft ie.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:11

Zep schreef:
Daar komen ze weer: Ka's Vieze Vilmpjes Tong uitsteken

met de spons

met de slang

met de hand

enjoy... Cool
[/url]


Zie je wel. Vriendinnen herken je uit duizenden. Haha!. Ik dacht al dat ik Ka hoorde Haha! Zag alleen pas later dit bericht. Had de linkjes uit een quote aangeklikt Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:12

Ik hang altijd mijn hoofd op zijn kont en ga lekker zitten pulleken. Ik ruik meestal als het weer zover is. Met water doe ik alleen als de temperatuur het toelaat.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:22

Sjuimpje schreef:
NOOIT goedjes als babyolie er in smeren zoals wel eens verteld wordt.
Dat is vragen om ontstekingen.
Als je heel goed naspoelt kun je eventueel wel wat betadineshampoo gebruiken.


Een meiske bij ons op stal die spuit er babyolie op als het 5e been eruit hangt, en een paar dagen daarna vallen er allemaal vellen van af, omdat de babyolie die eraf weekt.
Volgens mij kan het helemaal geen kwaad, want meestal is babyolie ph neutraal.