Wie heeft er ervaringen met Jospan houtkrullen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

idje

Wie heeft er ervaringen met Jospan houtkrullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-21 20:32

Jaren heb ik tot mijn uiterste tevredenheid Plospan Excellent gebruikt in mijn stal.
Nooit ellende, altijd prima kwaliteit.

Helaas.

Mijn leverancier is al een poos geleden overgestapt naar het Belgische Jospan XL.
Eigenlijk ben ik hier nooit echt tevreden over geweest.
Van sommige partijen moest ik vreselijk hoesten (hoe zo stofvrij?), van sommige kwam een rare chemische lucht af, die ook op mijn luchtwegen werkte.
De laatste 4 pallets zijn echt waardeloos.
In 1 allemaal stukken niet gesnipperd hout met scherpe punten.
De volgende partij bevatte stukken van een matras.
De vorige en de huidige bevatten inderdaad XL krullen (10% schat ik, de rest is normale grootte en een heleboel zaagsel).
Persoonlijk vind ik dat ik al veel te geduldig ben geweest (leverancier staat altijd voor je klaar, daarom) maar nu ben ik het echt 100% zat.

Ik vind op bokt helemaal niks over dit product (wat al een veeg teken is in mijn ogen).

Zijn er meer bokkers met ervaringen met dit product?
Positief of negatief?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 20:45

Ik verplaats dit topic naar verzorging, stalling en weide.

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 23:40

idje schreef:
Jaren heb ik tot mijn uiterste tevredenheid Plospan Excellent gebruikt in mijn stal.
Nooit ellende, altijd prima kwaliteit.

Helaas.

Mijn leverancier is al een poos geleden overgestapt naar het Belgische Jospan XL.
Eigenlijk ben ik hier nooit echt tevreden over geweest.
Van sommige partijen moest ik vreselijk hoesten (hoe zo stofvrij?), van sommige kwam een rare chemische lucht af, die ook op mijn luchtwegen werkte.
De laatste 4 pallets zijn echt waardeloos.
In 1 allemaal stukken niet gesnipperd hout met scherpe punten.
De volgende partij bevatte stukken van een matras.
De vorige en de huidige bevatten inderdaad XL krullen (10% schat ik, de rest is normale grootte en een heleboel zaagsel).
Persoonlijk vind ik dat ik al veel te geduldig ben geweest (leverancier staat altijd voor je klaar, daarom) maar nu ben ik het echt 100% zat.

Ik vind op bokt helemaal niks over dit product (wat al een veeg teken is in mijn ogen).

Zijn er meer bokkers met ervaringen met dit product?
Positief of negatief?

Ik heb deze sinds kort ook. Mij is nog niet opgevallen dat het erg stoffig is of andere vreemde dingen.
Gebruik het wel samen met stro, zal er eens extra op letten komende week.
Ik vond er juist wel een lekker fris luchtje aan zitten. Beetje menthol achtig. Heb ik voorheen ook bij een ander soort gehad die ik daarom juist wel erg fijn vond.