Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bartjepraet schreef:Ik kan van iemand plastic roosters krijgen die ze in varkensstallen leggen en vraag me af of dit een optie is om deze te leggen na dat ik de graszoden heb afgegraven en daarbovenop 10 a 15 cm zand op plaats?
rina schreef:bartjepraet schreef:Ik kan van iemand plastic roosters krijgen die ze in varkensstallen leggen en vraag me af of dit een optie is om deze te leggen na dat ik de graszoden heb afgegraven en daarbovenop 10 a 15 cm zand op plaats?
Kijk een beetje uit met de kunststof varkensroosters. Wij hadden ze ook en ik moest ze echt goed ingraven, zeker 15 cm, anders werd het glad. Minimaal het zand weggeschoven en ze gleden weg op die roosters. Ze zijn makkelijk, ja dat zeker, maar als je die gaat gebruiken echt goed diep ingraven.
Probleem bij mij was dat de wind soms het zand wat daarop lag wegblies, en dan moest ik echt met de waterslang en een schep aan de slag om het weer eronder te krijgen. De waterslang om het zand nat te maken, anders blies het net zo snel weer weg dan ik het erop kon gooien