Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia96 schreef:Leuk TS!
Ik zou ontzorgd willen worden. Genoeg eten, droge plekken, Max. 3/4 paarden per ha, geen natte bende van zwart zand, bos dichtbij.
Denk wel dat je 1 vraag bent vergeten aan potentiële klanten: wat ben je bereid te betalen voor alles wat je wenst.
Denk dat daar namelijk een ‘probleem’ zit.
troi schreef:In deze regio zal de prijs je ‘probleem’ zijn denk ik. Mensen willen van alles (de vraag is er zeker) maar er niet voor betalen. Voor een plek met buitenbak en volpension houd het bij 200 euro wel echt op vrees ik. Als je een binnenbak hebt en verder luxe voorzieningen, dan kan je het tot 275 oprekken maar dan moet je al mazzel hebben om genoeg klanten te krijgen.
Cowgirl schreef:Ik zit sindskort in Drenthe. Het is een drama een goede stal te vinden laat staan een PP.
Waar wil je gaan beginnen? Als dat hier is reserveer ik vast een plekje en ik heb dan nog wel wat klanten voor je![]()
Wensen voor het paard:
* Kunnen schuilen en rennen.
* Geen bagger (tot de kogels bv)
* Droog hooi
* Paardenvriendjes
* Veilige omheining.
* Waar rekening gehouden kan worden met zijn HB gevoeligheid. Dat is nogal een dingetje hier.
Wensen voor mij:
* Een begaanbaar opgeruimd erf
* Plekje voor marathonwagen
* Goede uitrijmogenlijkheden dit is een must!
* Buitenbak/longerplek is dikke pre
* Plekje voor spullen
* Wasplaats is een pre.
* Respect en goede zorg voor overige dieren die er zijn.
Vanwege mijn eigen gezondheid zou ik bij voorkeur volpension staan.
1 of 2 dagen een dienst draaien is een optie mits dat met zijn 2e is en je niet 2 uur aan het ploeteren bent door de bak.
Voorkeur heeft een kleinschalige pp.
p.n.o.t.k.