Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LovingTweety schreef:Ik zit eraan te denken grindmatten te gaan kopen en dan Idd een berg wit zand eroverheen. Eerst even sparen, ze hebben net allemaal rubberen stalmatten gekregen.
betadine schreef:2 jaar geleden kunstgras gelegd. Zou ik ook niet aanraden. Ik heb het ondertussen verwijderd. Nu aan de slag met grindtegels van INB + zand. Het heeft mij in totaal een serieus vermogen gekost, maar ik heb geen modder meer en het is ook recupereerbaar in geval van verhuis
DenB schreef:betadine schreef:2 jaar geleden kunstgras gelegd. Zou ik ook niet aanraden. Ik heb het ondertussen verwijderd. Nu aan de slag met grindtegels van INB + zand. Het heeft mij in totaal een serieus vermogen gekost, maar ik heb geen modder meer en het is ook recupereerbaar in geval van verhuis
Wat beviel er niet aan dat kunstgras?
Ir111 schreef:Hier info over houtsnippers: Maartje1990 @ [VSW] [FOTO]Show je paddock paradise!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kosten van het storten van houtsnippers? Ik heb voor onze tuin laatst 10kuub basic snippers besteld en dat was niet perse heel goedkoop...