Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LovingTweety schreef:Ik zit eraan te denken grindmatten te gaan kopen en dan Idd een berg wit zand eroverheen. Eerst even sparen, ze hebben net allemaal rubberen stalmatten gekregen.
. Houtsnippers zou ik niet doen, hoor ik slechte verhalen over.
het is wel droog nu
betadine schreef:2 jaar geleden kunstgras gelegd. Zou ik ook niet aanraden. Ik heb het ondertussen verwijderd. Nu aan de slag met grindtegels van INB + zand. Het heeft mij in totaal een serieus vermogen gekost, maar ik heb geen modder meer en het is ook recupereerbaar in geval van verhuis
DenB schreef:betadine schreef:2 jaar geleden kunstgras gelegd. Zou ik ook niet aanraden. Ik heb het ondertussen verwijderd. Nu aan de slag met grindtegels van INB + zand. Het heeft mij in totaal een serieus vermogen gekost, maar ik heb geen modder meer en het is ook recupereerbaar in geval van verhuis
Wat beviel er niet aan dat kunstgras?
. De winter ervoor hadden we wit zand laten brengen. Dit lag in de zomer best zwaar en in de winter beleven er plekken vrij blubberig en durfde ze er in wegzakken. Deze winter heb ik wel een mooie harde laag zonder blubber waar ze niet doortrappen dus in dat opzicht doet de kokosvezel wel zijn werk. Ik hoop dat tegen volgende zomer de kokos al iets vergaan is waardoor de vezels korter zijn en deze zich mooier door het zand gaat mengen. Ir111 schreef:Hier info over houtsnippers: Maartje1990 @ [VSW] [FOTO]Show je paddock paradise!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kosten van het storten van houtsnippers? Ik heb voor onze tuin laatst 10kuub basic snippers besteld en dat was niet perse heel goedkoop...