Hoe vind je een plek in eigen beheer? (omgeving Rhenen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

equitrix

Hoe vind je een plek in eigen beheer? (omgeving Rhenen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-21 12:47

Hoi allemaal,

Ik ben al een hele poos opzoek naar een plek voor de paarden die ik kan huren en de paarden in eigen beheer kan hebben, maar dit lijkt haast onmogelijk.

Er zijn wel al heel wat mooie plekjes voorbij gekomen, maar allemaal op een afstand van 30 min of verder rijden en dit vind ik echt te ver als ik de paarden onder mijn eigen hoede heb aangezien ik toch minimaal twee keer per dag er heen wil gaan, liefst zelfs vaker.

Ik heb geen mega eisen lijst, behalve dat er stallen voor minimaal 3 paarden zijn (of te maken zijn) en dat er voldoende wei/paddock is om de paarden het hele jaar door meer als voldoende buiten te zetten. En uiteraard is een rijbak of een rijbak in de buurt fijn.

Ik hou marktplaats en de vastgoed websites in de gaten, de facebook groepen en heb al een gezocht advertentie op facebook en marktplaats gezet. Allemaal nog zonder resultaat.

Heeft iemand tips waar ik nog meer zou kunnen zoeken? Of weet iemand toevallig dit plekje in omgeving Rhenen? Hoe zijn jullie aan je stalling in eigen beheer gekomen?

Onali

Re: Hoe vind je een plek in eigen beheer? (omgeving Rhenen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:32

Grond is duur en al helemaal in en rond de Utrechtse heuvelrug.

Dit is echt mazzel hebben als er iets vrij komt wat in je budget past.

Ik acht de kans zeer klein dat je in deze omgeving iets gaat vinden.

equitrix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-21 14:16

Onali schreef:
Grond is duur en al helemaal in en rond de Utrechtse heuvelrug.

Dit is echt mazzel hebben als er iets vrij komt wat in je budget past.

Ik acht de kans zeer klein dat je in deze omgeving iets gaat vinden.

Huur prijzen zijn tot nu toe nog geen probleem geweest, ben mij bewust van wat het kost hier in de buurt.

Ik ben al bij een aantal plekken wezen kijken in bijvoorbeeld Scherpenzeel en Wijk bij Duurstede en hier was dan echt de afstand het minpunt maar niet de gevraagde huur.

Livawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:27

equitrix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-21 17:43

Livawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:07

Jammer! Weet verder ook niks.. is lastig hier in de omgeving. Vaak is het in pension ergens. Hopelijk kom je wat leuks tegen! Succes met je zoektocht verder!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:12

Wellicht overwegen om een plek zodanig in te richten dat je maar 1x per dag hoeft? Dan is het wellicht niet zo'n ramp om 30 minuten te rijden? Zorg voor camera toezicht en je hebt je plek.

Het is echt heek veel geluk. Wij zijn destijds ook bij diverse mensen aan de deur geweest die wei hadden. Maar weinig respons.
En via marktplaats moet je echt heel snel reageren.