Wij zijn sinds kort verhuisd naar een andere stal, waar wij het helemaal naar ons zin hebben.
Het enige waar ik wat mee zit, is dat er geen zadelkasten zijn. Iedereen heeft zn spullen op een zadelbok liggen met het hoofdstel aan het uiteinde. Onder de bok kun je dan je poetskist zetten. De dekens en peeskappen kunnen aan je boxdeur of in een extra kratje.
Het eerste probleem is dat ik geen zadel heb, maar mentuig en longeer/grondwerk spul. Dat kan ik op zich prima op een bok leggen, maar het zijn iets meer spullen dan een zadel en een hoofdstel en het raakt snel in de knoop. Daarbij heb ik geen box, omdat mijn pony dag en nacht in een groep buiten staat met schuilstal en paddock. Ik heb nu dus alles in een grote IKEA achtige tas waar zowel mijn tuig als alle andere spullen inzitten en mijn poetskist ernaast, maar echt handig is het niet. Je hebt dan opeens heel vaak spullen nodig die onderin de tas zitten

Spullen als dekens, reserve halsters (op 1 na) en extra materiaal bewaar ik thuis in de garage. (Mijn pony draagt in principe geen dekens).
Er is geen plek voor een zadelkast. Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen maken of kopen waardoor ik mijn spullen iets lekkerder kwijt kan? Ik zat zelf te denken aan zo een kar op wieltjes, maar de grond is te ongelijk om ermee over het terrein te rijden. Al zou ik m ook gewoon als "kast" kunnen gebruiken.. Misschien heeft iemand een beter idee?