Ik ben inmiddels een beetje wanhopig aan het worden. Ik dacht de juiste plek te hebben gevonden (met wat consessies die ik heb moeten doen) maar inmiddels zijn de paddocks zo slecht dat ze amper nog buiten komen. (nee, word niks gedaan aan dit probleem! Daar hoeven ook geen vragen of opmerkingen over gesteld worden). Ik ben voor de rest prima tevreden maar een paard 22 uur opsluiten is gewoon onacceptabel!! Het is geen fiets.
Nu ben ik al enkele weken aan het zoeken maar nergens ben ik 'welkom ' met mijn HB paard.
Laatst nog net geen flinke discussie met een stalhouder die maar vond dat mijn paard een onwaardig bestaan heeft

Mijn paard heeft een prima leven (met een kleine aanpassing) en zit momenteel super in zijn vel voor zijn 22 jaar.
Vandaag ook weer een stal gemaild en ook daar past hij niet in hun systeem.

Ik krijg sterk het gevoel dat zodra je paard wat gaat mankeren je hem maar gelijk moet afmaken...want ja past niet in het systeem. Word hier zo verdrietig van.
Ben o.a verhuisd voor mijn hobby. In NH zag ik echt geen toekomst meer en wilde na dit paard graag weer een ander maar inmiddels heb ik besloten om hierna geen paard meer te nemen.
Voor nu kan ik nog wel 2x per dag heen als ze binnen blijven maar over 2 maanden start ik met mijn nieuwe baan en ik wil dan echt geen stress meer om mijn paard hebben.
Ik heb overal advertenties staan, reageer op elke stal die vrij komt die aan mijn wensen doet en sta ergens op de wachtlijst. Maar tegen de tijd dat ik daar aan de beurt ben ligt hij onder de zoden.
Mijn paard word wat ouder en ik zou graag nog een jaar of 2 jaar hem hier in de buurt willen hebben omdat hij het nog zo fijn doet. Als hij definitief met pensioen gaat word het wel anders.
Hoe gaat dit bij andere.? Is het bij jullie ook zo lastig. Vanwege mijn eigen gezondheid ben ik afhankelijk van half of volpension. Doe het zelf red ik niet. Ik zit in Drenthe regio Norg.