Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

).
).

Bovendien: Nescio in combinatie met kinderen is gewoon niet verantwoord, simpel }> . Maar die situaties komen dus niet voor en dat enkele worteltje van de buren maakt me niks uit, alleen maar lief.
Cinzano schreef:Iedereen mag mijn paard wat lekkers geven, geen probleem.
Maar misschien dat ik daar anders over zou denken als ik op een drukke manege zou staan met een hoop kinderen in de buurt, weet het niet, maar ik heb ik elk geval niet op de boxdeur staan dat ze hem niets mogen geven
Als ik er iets van zeg komen ze gewoon niet meer als ik er ben, maar zie je ze komen gluren om de hoek en weggaan om als ik wegga alsnog hun "emmer" leeg te gaan gieten in de wei. M'n fjord is dan ook zo'n veelvraat die echt vrijwel alles zou eten ... en toen vonden we ook stukken ham in de wei, rubber handschoen in de mest (!!!) en zo
.... Veel kan ik er niet aan doen jammer genoeg, want als je veel zegt ben je een "gemeen wijf" en zijn die paardjes "arme sukkels", en even later komen ze toch weer voeren achter je rug .... Ze hebben hun weilandje nodig ook. Een aantal mensen zijn zo "lief" geweest om met me te praten over wat ze niet mogen geven en daar ben ik héél blij mee
. Ik wou dat er meer mensen zo snugger waren