Muronia schreef:Degene die vandaag zou komen voor het los trekken ziet het niet zitten, het is echt te nat helaas. En het wordt de komende dagen alleen maar nog natter.
Ik twijfel nu of ik er toch niet beter nu zand op kan laten gooien voor de vorst aan (ik ga er maar even van uit dat die wel komt) en dan als het weer droger wordt na de winter, de boel een keer goed los trekken laten. Dan mengt het nieuwe zand ook meteen mooi met het oude.
Als diegene met trekker om het los te trekken het al niet ziet gebeuren omdat het zo nat is, vergeet dan maar zand erbij te laten storten. Die trekkers zijn nog veel zwaarder, en die gaan dan echt vast op zon nat stuk.
Ze zijn hier nu net (ja echt vandaag, de eerste lading ligt net) bezig met zand brengen. En ik heb megamazzel dat het stuk waar dat zand opkomt een meterdikke laag puin heeft. Zelfs daar was de chauffeur in eerste instantie bang dat hij zich er vast zou rijden. Tot hij van mij dus hoorde dat er zoveel puin zat. 1 stuk heb ik geen puin zitten, en daar durven ze niet eens op te gaan.
Een bak zonder verharding eronder kunnen ze nu echt niet op komen. Een trekker met aanhanger zand weegt er ook echt heftig in, helemaal met dit natte weer. Het zand is ook nog eens nat dus extra gewicht.
Volgende week zal het kouder worden, maar ook droger. Ik zou echt daarop wachten. Als je ze nu al erop krijgt rijden ze je echt alles naar de kl*te.