Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JeanneV schreef:vergeet niet dat je bij een prive persoon altijd op zijn terrein, zijn prive erf en zijn eigendom bent... je bent maar de enige en dan zit je sneller in elkaars irritatie... Met veel pension klanten laat je ergernis makkelijker van je af glijden.
Britta31 schreef:Een reactie van de andere kant.Ik heb voor mijn paard een "pension" maatje.Ze staan bij mij aan huis en ik doe alle verzorging.De eigenaar betaald een bedrag per maand en voer,hoefsmid enz zijn eigen kosten.Nu is het maatje wel met pensioen dus de eigenaar rijd ook niet meer op hem.Ze komt elke week langs en komt dus wanneer ze wil en als er iets is appen we elkaar.Ook afspraken gemaakt wat te doen bij nood.Verder laat ze alles aan mij over en als er iets zou zijn hoor ik dat wel.Ook afgesproken dat haar ruin bij ons kan blijven als ons paard(25)dood gaat.Wij willen geen eigen paard meer.Wel moet ze dan zelf een tweede paard erbij zoeken.Het is wel een goed vertrouwen in elkaar hebben.Nu is het contact wel via via gegaan..Dus voor mij was ze wel vreemd,maar door dat het via via was gegaan toch wel vertrouwd.