Vroeger heette dit paard Friese Vriendin.
En ze heeft inmiddels al heel wat eigenaren gehad,de vorige eigenaren waren heel lief voor haar maar helaas bleek het eenhoorn karakter toch wat te veel bokken sprongen te bevatten.
Ook hier bij mij gaan de eenhoorn bokkesprongen behoorlijk door, vanwege haar leeftijd wil ik haar niet teveel beperken,ze mag genieten, plezier hebben, en gewoon zichzelf zijn met of zonder een bokkesprong. En het is vooral met bokkesprongen,oortjes naar voren en hup daar huppelt ze weer vrolijk in galop.
Haar prachtige gekleurde regenboog manen hebben een respectabele lengte bereikt, dat ze mij onder de neus kietelen tijdens de bokkesprongen.
Afknippen mag niet,dan gaan haar magische krachten verloren en dan is er weer een eenhoorn minder in het weiland.
Vlechten is een optie maar dan lijkt het net alsof je met graffiti op het paard hebt gespoten.
Nu weet ik wat jullie aan willen raden!
Namelijk ; groentesoep.
Het middel wat jullie vaak inzetten tegen magische ongemakken en fantastische niveau Z smeerders maar,jawel alweer een maar

Dat werkt niet...

Laat ik beginnen met vertellen dat ik de soep met liefde heb gemaakt,verse groenten erin, beetje van Maggi beetje van de groentela en als finishing touch,de vermicelli!
Alle kasten over de kop, geen vermicelli te vinden. Wel een heleboel spaghetti * eureka * dat kan ook wel...
Nou niet dus,ik zal het verder vertellen.
Nadat de soep klaar was en afgekoeld was heeft mijn man het aan het paard gegeven terwijl ik erop zat.
Ze gooide zo de hele pan soep over zichzelf heen!
Alle spaghetti zat nu in haar manen en al bokkend ging ze weg waardoor ik ook onder de spaghetti kwam te zitten...
Nu het probleem ; ik lust nu geen spaghetti meer. Wat kan ik daaraan doen?
Uiteraard met bewijs van mijn huppelende eenhoorn,anders geloven jullie mij niet.
De spaghetti zet ik niet op de foto,ik begin nog steeds groen te zien als ik eraan denk. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

slachtoffer van een sss grap.ik schrijf dit onder dwang. *Big smiley*