Wat is volgens jullie deze pony waard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:03

joelledsr schreef:
Als het een arabisch volbloed met papieren is... dan kun je er meer voor vragen. Arabieren zijn al snel meer waard dan ieder ander ras, zeker als je haar van de zomer helemaal netjes hebt kun je er zo'n 4000 euro voor vragen, maar dat ligt voornamelijk aan de afstamming.


Verward

nou sorry maar dat is wel erg hoog gegrepen !
je kan het er absoluut voor vragen, maar of je het ook krijgt Haha!
ga er niet van uit

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:03

een goede arabische fokmerrie daar betaal je niet minder dan 11000 euro voor en dan is ze onbeleerd. Dus jullie prijzen zijn voor gemiddelde paarden maar een goede arabier levert veel meer op. Maar zoals ik al zei, het ligt aan de afstamming.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:10

ik denk dat deze 2500 zoiets en je kan het altijd ng bespreken maar ze is erg braaf voor een arabier, het is een merrie ze is goed in dressuur, verkeersmak enz.. dan denk ik wel dat je er dit voor kan krijgen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:50

goed in dressuur? Ze is B klaar.... dan kan ik voor mijn maffaloossa ook 4000 euro vragen.... die kan ook een net B proefje lopen

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 20:00

Nou, geen ruzie maken hoor, vraag gewoon naar jullie mening, dus iedereen mag zeggen wat hij denkt dat ze waard is!!
Ohja hier nog een standfoto, voor mensen die de pony dan beter kunnen beoordelen en nee het is geen halve ezel en ook niet overbouwd!!! Gewoon een leuke sportpony, netjes gebouwd en zeer braaf en lief van karakter! Op deze foto is ze ook wat aan de schrale kant, maar daar moet je een beetje doorheen kijken, je kan wel mooi haar bouw bekijken. Ze is hier ook pas 4 jaar en is genomen, toen ik der net aan het beleren was, dus zeer weinig bespiering, ze heeft nou een veel rondere kont gekregen en in het geheel wat voller.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tsikala op 17-02-04 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:02

het lijkt me een hele leuke pony!! maarja niks voor mij want ze is helemaal dressuur doorgereden

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:02

mee eens melina!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 20:12

Ohja, misschien lijkt het op de foto dat ze gele tanden heeft, maar ze is echt 6 jaar, staat namelijk in der papieren Knipoog. Ohja verder heb ik geen foto's waar ze in beweging op staat, maar die zijn zeker in orde. Maargoed, ik denk dat een groot pluspunt bij deze pony is, dat ie zo braaf is. Ik heb weinig (bloed) paardjes gezien die het karakter van deze pony hadden!! Ik denk dat er zeker wel mensen opzoek zijn naar een superbraaf paardje waar je heerlijk mee het bos in kan, zonder dat je al teveel ervaring hoeft te hebben. Ze is zeker niet sloom, maar lekker voorwaarts en opgewekt, dus dat vind ik gewoon een groot pluspunt.

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:01

schopje Knipoog

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:36

als ik opzoek was zou ik 1500euro geven zonder spullen.Erg leuke pony is percies die van ons ook zweetvos lijken erg veel op elkaar.