Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Drico schreef:Ik vind je bericht een beetje onduidelijk/raar. Je geeft zelf aan geen tijd te hebben voor een tweede pony, maar wel de volledige verzorging op je te willen nemen voor bijvoorbeeld 2+ paarden?
Persoonlijk zou ik, als je de mogelijkheden hebt, kiezen voor geen mensen in pension.
Dennis schreef:Fijne plekjes hier in de buurt liggen niet voor het oprapen. Ik denk dat er dus wel vraag naar zou zijn.
Zal de bak het jaar rond te rijden zijn? Hoe zit de weidegang?
Prijs, ik durf het niet echt te zeggen.
Ik heb zelf nooit op een stal gestaan, en wil zelf geen pension klanten.
Drico schreef:Hutcherson schreef:Ik zou er een tweede bij doen. Des noods een shet of iets wat niet heel veel eet, poept en forse training nodig heeft.
Precies mijn gedachte, je hoeft er toch niet een paard bij te zetten? Pony als maatje lijkt me een prima oplossing
Renske_W schreef:Bij ons in de regio (zuid-west friesland) betaal je voor zoiets rond de 150-175 euro.
Voor €200,- kan ik mijn paarden stallen op stallen waar ze ook een binnenbak hebben.
En een leuke gezelschapspony is echt wel te vinden. Je hebt nog even de tijd om rustig te zoeken.
Je gaat tenslotte pas volgend jaar verhuizen.
Edit: en wellicht vind je nog wel een leuke verzorgster voor een gezelschapspony.