Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daantj__ schreef:Nee ik verwacht wel dat zoiets mij gemeld wordt. En dat de stalhouder bij zo incident even de paarden nakijkt. En mij zou melden als mijn paard een vond heeft.
Maar ik wil niet vervelend zijn. Maar kan zijn dat jouw paard gewond is geraakt omdat hij/zij degene was die vast zat in het draad en zo de omheining los/kapot heeft getrokken? Dus dat hij/zij daardoor gewond is geraakt. En niet zo zeer doordat het draad door een ander paard of door wat anders kapot is gegaan en toen pas je paard gewond is geraakt. Maar goed de reden doet er niet echt toe, even melden dat een paard gewond is verwacht ik wel van de stalhouder.
wendely schreef:Niet normaal! Als staleigenaar heb ik ook in mijn stallingscontract staan, dat ik als staleigenaar plicht heb dit soort zaken zsm aan de eigenaar van het paard door te geven. Kan ik deze niet bereiken heb ik het recht bij levens bedreigende verwondingen of verwondingen die bij niet direct behandelen blijvende schade veroorzaken per direct een DA kan inschakelen.
GDG schreef:Komt op mijn over dat de stalhouder de wond niet gezien heeft, dan vind ik het niet heel gek dat hij niet aan iedereen een bericht stuurt dat er een draadje los was en hij dat gerepareerd heeft.