Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Palmera schreef:Liekemo schreef:Herkent iemand deze plek? Het lijkt ons wel leuk om
Ons paartje hier te stallen maar we kunnen de eigenaar niet vinden....
]
TS, dit kun je niet maken.
Palmera schreef:Liekemo schreef:Herkent iemand deze plek? Het lijkt ons wel leuk om
Ons paartje hier te stallen maar we kunnen de eigenaar niet vinden....
TS, dit kun je niet maken.
Liekemo schreef:Daar heb je inderdaad gelijk in, al is het geen oprit van een huis maar een kleinschalige stal met een aantal paarden en rijbak. Via via hebben we wel gehoord dat er verschillende paarden staan van verschillende eigenaren. Ik ben niet opzoek naar de gene “die daar woont” maar ik ben het alsnog wel met je eens dat iemands anders bezit op internet plaatsen niet netjes is dus daarom haal ik er af!
daffie1986 schreef:En anders bij Saskia Rutte(n?). Genoeg weiland, veel uitrijmogelijkheden in het duin, is vlakbij duin en kruidberg.
Nielojram schreef:daffie1986 schreef:En anders bij Saskia Rutte(n?). Genoeg weiland, veel uitrijmogelijkheden in het duin, is vlakbij duin en kruidberg.
À 375 per maand, en zelf dagelijks uitmesten, laatste voerbeurt om 17/18 uur, één buitenbak, buitenzetten is inbegrepen, binnenhalen zelf regelen, en met mazzel op een stuk land waar het gras nog wel groeit, zoniet, bijvoeren doen ze niet aan, dus hopelijk houdt je paard van zand.
Qua paardenwelzijn snap ik serieus niet waarom iedereen hier zo lyrisch over is.
Maar begrijp dat 80% van de klanten van Manege Kennemergaarde afkomen, dan is dit wel van de drup naar de regen.
Nielojram schreef:À 375 per maand, en zelf dagelijks uitmesten, laatste voerbeurt om 17/18 uur, één buitenbak, buitenzetten is inbegrepen, binnenhalen zelf regelen, en met mazzel op een stuk land waar het gras nog wel groeit, zoniet, bijvoeren doen ze niet aan, dus hopelijk houdt je paard van zand.
Qua paardenwelzijn snap ik serieus niet waarom iedereen hier zo lyrisch over is.
Maar begrijp dat 80% van de klanten van Manege Kennemergaarde afkomen, dan is dit wel van de drup naar de regen.
daffie1986 schreef:Nielojram schreef:À 375 per maand, en zelf dagelijks uitmesten, laatste voerbeurt om 17/18 uur, één buitenbak, buitenzetten is inbegrepen, binnenhalen zelf regelen, en met mazzel op een stuk land waar het gras nog wel groeit, zoniet, bijvoeren doen ze niet aan, dus hopelijk houdt je paard van zand.
Oh, dat zou ik serieus niet weten. Kwam er alleen maar langs vroeger. Denk dat haar ouders het toen nog deden en ga er vanuit dat ze het ondertussen zelf doet.
Schrik er eigenlijk best van wat je schrijft, dacht altijd dat de paarden het daar niet verkeerd hadden. Maar ik heb het ook wel over 20 jaar terug. Toen stonden ze ook gewoon in groepen buiten dacht ik.
marleen_88 schreef:Hier in de buurt is helaas niets te vinden wat aan jouw eisen van 24/7 voldoet. Ik heb mede daardoor mijn paard met pensioen gezet. De fijne stal waar ik stond is dicht.
Sinneveld ken ik van naam, misschien nu met nieuwbouw meer plaats? Hij was altijd vol.
Liekemo schreef:marleen_88 schreef:Hier in de buurt is helaas niets te vinden wat aan jouw eisen van 24/7 voldoet. Ik heb mede daardoor mijn paard met pensioen gezet. De fijne stal waar ik stond is dicht.
Sinneveld ken ik van naam, misschien nu met nieuwbouw meer plaats? Hij was altijd vol.
Ja sinneveld waren we inderdaad over aan het nadenken, redelijk prijzig maar volgens mij voor de rest goed. Ik weet van andere mensen dat ze daar nog wel plek hebben
Gebruikers op dit forum: Carolien_P_S, Gaby, Gitana, Groetje, Luna_Rose, Mungbean en 14 bezoekers