Catfish schreef:Houd bij zelf knutselen rekening met het beperken van het risico op legionella (constante doorstroom, zo min mogelijk rubber gebruiken, goed schoon te houden). Ook wil je niet dat het water in het systeem stilstaat op kan warmen in de zon. Kan erg heet worden.
Catfish schreef:Ook wil je niet dat het water in het systeem stilstaat op kan warmen in de zon. Kan erg heet worden.
Brainless schreef:Ik heb een slang liggen naar mijn planten voor in de tuin met een gewone zwenksproeier er aan.
Zelfs met die hitte van vorige weken was het water niet giga heet als ik hem aanzette.
Het is warm, maar je verbrand je er niet aan (anders waren de planten ook allang dood geweest).
ClaudiaHS schreef:Ik had bij mijn vorige huis in de paddock een tuinslang heel hoog tussen 2 bomen gehangen en daar tussen allemaal gaatjes in de slang gemaakt met een schroefje.
Op deze manier kreeg ik ook een soort mist/dunne straaltjes.
Paarden vonden het helemaal niks![]()
Mijn paard ging er met een grote boog omheen, alleen de mini rende er af en toe een keer onderdoor
Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BaileyMix, Berdien, Galeobdolon, GoogleAdsense, Googlebot, snorkel1986, xPearl en 24 bezoekers