Ik heb een flink stuk grond (1,5 hectare) en 2 grote paarden (1.68 en 1.74m).
Ik overweeg 4 palen vast te maken aan de omheining palen en er een schaduwdoek tussen te hangen. Maar misschien hebben jullie veel betere tips

Hutcherson schreef:Dat lijkt mij persoonlijk ook de beste manier. Gewoon 3 of 4 lange palen de grond in jassen en dan een groot schaduwdoek ertussen. Anders zit je weer met bouwstructuren en constructies die moeten kloppen.
beatje schreef:Hutcherson schreef:Dat lijkt mij persoonlijk ook de beste manier. Gewoon 3 of 4 lange palen de grond in jassen en dan een groot schaduwdoek ertussen. Anders zit je weer met bouwstructuren en constructies die moeten kloppen.
Ik denk dat dit de goedkoopste en snelste optie is desnoods nog een rechte doek er tussen zodat ze er achter kunnen staan.
Ben altijd zo blij met de bosrand om onze wei met dit weer.
_Penotti schreef:Fout: een boom heb je ook een vergunning voor nodig. Raar maar waar.
Delphi schreef:_Penotti schreef:Fout: een boom heb je ook een vergunning voor nodig. Raar maar waar.
Niet altijd. Ligt aan de bestemming die op de grond rust. Bij ons (5000m2 wei) is het agrarisch met als aanmerking o.a. tuin. Wij mogen bijv. wel boven planten.
Nu moet ik zeggen dat ik zelf makkelijk ben van het gewoon doen zolang het niet te opzichtig is
Knert schreef:Precies.. is die boom geplant. Of zelf gegroeid?
tamary schreef:Knert schreef:Precies.. is die boom geplant. Of zelf gegroeid?
Dat is met iets als vlier een stuk geloofwaardiger en die groeien nog eens een stuk sneller ook. Daarnaast anti-vlieg en een struik ipv boom.
Gebruikers op dit forum: Nina1999 en 5 bezoekers