Onderdeel slang loskrijgen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Onderdeel slang loskrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-20 11:59

Ik heb net per ongeluk een onderdeel van mijn douchekop zo fanatiek vastgedraaid aan de tuinslang dat ik hem er met geen mogelijkheid weer af krijg. Hij zit ook wel een beetje scheef. Iemand nog een goede lifehack om hem los te krijgen? Het ding is dus van mij en ik sta op een grote pensionstal, dus ik zou hem graag snel loskrijgen, omdat dit soort dingen helaas snel kapot gaan hier. Alvast bedankt!

Afbeelding

belle_boef

Re: Onderdeel slang loskrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:13

Zorgen voor goed droge handen en flink kracht zetten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:14

Een sterke vent erbij halen :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:17

Pandora2 schreef:

Of in elk geval iemand met sterke vingers. Ik zou de tuinslang doorknippen (daar waar nu je duim zit ongeveer) en dan rustig daar of thuis het ding los (laten) maken. Wellicht van achter naar voren werken. Daarna het koppelingsstukje er een dag later weer opzetten. Lijkt me niet dat iemand er last van zal hebben dat de tuinslang 3 cm korter wordt??

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:23

Cowboy55 schreef:
Pandora2 schreef:

Of in elk geval iemand met sterke vingers. Ik zou de tuinslang doorknippen (daar waar nu je duim zit ongeveer) en dan rustig daar of thuis het ding los (laten) maken. Wellicht van achter naar voren werken. Daarna het koppelingsstukje er een dag later weer opzetten. Lijkt me niet dat iemand er last van zal hebben dat de tuinslang 3 cm korter wordt??

Het is niet de slang van TS. Beetje brutaal om andermans spul in te korten. Dat zou ik dan eerst overleggen.

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:27

waterpomptang

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:32

belle_boef schreef:
Het is niet de slang van TS. Beetje brutaal om andermans spul in te korten. Dat zou ik dan eerst overleggen.

?? Dan lees jij iets anders dan ik...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:36

SweetVanille schreef:
belle_boef schreef:

Of je overlegt als de slang niet van TS is. Wellicht is de eigenaar van de slang al in staat het probleem met botte kracht op te lossen. Komt nog wel eens voor in de sector, botte kracht....

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:39

SweetVanille schreef:
belle_boef schreef:

Ik weet natuurlijk niet wat jij leest maar zoals ik het lees staat TS op een pensionstal (als klant) en zit haar koppeling vast aan de slang van de pensionstal.

Maw. Als ze in die slang gaat knippen knipt ze in iets wat niet van haar is.

Ik ben benieuwd wat jij dan leest

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-20 12:41

Het is idd niet mijn slang! Al wel een sterke vrouw gevonden, maar ook haar lukt het niet.
Daarnet nog een keer geprobeerd en nu lukte het wel :') Een uur wachten was dus de oplossing hahaha _O-
Wel heel bedankt voor de tips! Dan weet ik wat ik moet doen als dit me nog eens gebeurt!

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:47

wildwestwill schreef:
waterpomptang

Dit. Zo nodig 2 en dan ieder een andere kant op. Ik zat in dezelfde situatie en zo werkte het bij mij wel, haha.
Maar het is al gelukt dus, haha :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:17

Even in heet water leggen kan helpen. Dan wordt de slang zachter en heb je kans dat de druk er een beetje vanaf gaat.