Paard de rug toe keren ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kuikenlief

Paard de rug toe keren ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-20 23:51

Hey allemaal
Ik ga op vakantie maar paardl ief blijft thuis.Ik ben 3 weken weg nu is het zo dat ik bang ben dat men paard me de rug toe keert als ik terug kom.Van de vakantie
Hoe kan ik dit gevoel weg krijgen

heidy_wilco

Re: Paard de rug toe keren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 00:33

Krijgt je paard 3 weken lang de benodigde middelen als voer en water? Dan hoef je echt nergens bang voor te zijn. Over het algemeen hebben paarden daar geen problemen mee. Ik ken welgeteld één paard, een NRPS-merrie, die uitermate beledigd was (negeren van aandacht, die ze stiekem wel prettig vond) als haar eigenaresse met een paar weken vakantie was, maar dat duurde ook maar een weekje, en daarna was alles weer koek en ei. Gewoon lekker op vakantie gaan, ik denk dat je paard vakantie ook niet heel erg vind.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 07:25

Gewoon gaan hoor. Waarschijnlijk vind hij het wel best zo. Ik ga al jaren op vakantie en heb hetzelfde gevoel maar elk jaar valt het weer mee. 1 paard is een week extreem blij om mij te zien, dus dat is altijd heel gezellig, en de andere is wel een paar dagen bloed chagrijnig. Maar dat is na een dag of twee ook voorbij :+

MutsAapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 07:41

Geen zorgen om maken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een paard dat doet. Katten daarentegen... :')

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 08:04

Mijn eerdere hengst deed t na 2 maand wegblijven ivm werken in t buitenland, maar dat was na paar dagen weer over. De rest boeit het helemaal niets.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 08:06

Mijn paard heeft dat 1x gedaan en dat was nadat ik terugkwam van 6 maanden buitenlandstage. Na 2-3 weken vakantie was er nooit iets aan de hand, dus ik zou me geen zorgen maken! En zelfs na die 6 maanden was het met een halve fruitmand aan lekkers binnen een paar dagen opgelost :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 08:27

Miijn ouwetje vond het niet zo leuk maar ik heb dat heel simpel opgelost: ik heb d'r meegenomen op vakantie :D

Moet dat natuurlijk wel kunnen

Kuikenlief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-20 08:28

Dankjewel allemaal.Ze staat in de wei met 6 vriendjes.En krijgt als hrt gras op is kuil bijgevoert.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 09:19

Aangezien dit topic is geopend door een schaduwaccount plaats ik hier een slotje.