Bouwen stal - bouwtekening

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sloffer

Bouwen stal - bouwtekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 17:50

Bij ons op de wei staat een stal, maar deze is oud en gammel. Wij willen graag een nieuwe stal bouwen. Ik heb zelf wel ideeën hoe die moet worden. Maar aangezien we een vergunning nodig is, hebben we ook officiële bouwtekeningen nodig. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en hoe heb je dat aangepakt? Het gaat mij dus echt om het (laten) tekenen, niet om de bouwvergunning aanvraag zelf enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:29

Ga je zelft met palen en planken aan de gang of koop je een prefab systeem? Bij de laatste worden door de leverancier de techinische tekeningen aangeleverd.

Anoniem

Re: Bouwen stal - bouwtekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:36

Je mag mij wel een pb doen. Ik ben bouwkundig tekenaar. Geboren

Sloffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 19:24

Gloa schreef:
Ga je zelft met palen en planken aan de gang of koop je een prefab systeem? Bij de laatste worden door de leverancier de techinische tekeningen aangeleverd.

We gaan zelf bouwen samen met een bevriende timmerman, maar die tekent niet.

Met prefab heb ik wel ervaring, maar ik wil nu het net even iets anders qua hout en uitstraling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:45

Google sketch-up is een leuk programma om makkelijk en basic 3d tekeningen te maken.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 01:14

Marije_1997 schreef:

Dat is wel handig. Heb je ook geen jarenlange opleiding nodig. Ik wou dat ik als chirurg geboren was.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:16

Nabster schreef:
Marije_1997 schreef:

Dat is wel handig. Heb je ook geen jarenlange opleiding nodig. Ik wou dat ik als chirurg geboren was.....

Ohh wauw zie het nu pas hahaha dat had er niet achter gemoeten. M'n telefoon verzint soms zelf woorden er achter, terwijl ik ze niet wil typen. Heel irritant.