Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quickie schreef:Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van het type stal dat je hebt gekozen. Als je bij boer piet die er ook wat paarden bij heeft komt te staan gaat dat natuurlijk heel anders dan op een top dressuurstal. Als ik hoor over het gat verwacht ik dat het in verhouding om een lagere stalprijs gaat. Ik zou dan ook niet verwachten dat de hele stad gepoetst wordt. Heb dit ook nog niet mee gemaakt op de stallen waar ik stond. Op de wei drinken ze ook uit de zelfde drinkbak.
Lynn_Nikita schreef:Dat er piepschuim is zal wel isolatie zijn en een oudere stal vermoed ik zo. Maar nogmaals hoe ziet de rest van het terrein eruit, Komt nu in elk geval op mij over als een ouder terrein/ stallen complex waar niet teveel aan gedaan/ gemaakt wordt en dat zou mij behoorlijk gaan frustreren
_Penotti schreef:bliksemflits schreef:Maar, een gat is het plafon. Begrijp ik dan nou goed dat als het regent je paard dus op stal in de regen staat? Of mis ik iets?
daar zullen nog gewoon de dakplaten boven zitten. Een dak is meestal niet gemaakt van piepschuim