Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Ja dat is een totaal pakket. Maar een 6V accu via netstroom laden is wat lastiger dan een standaard 12V accu die via een lidl auto-accu lader in het stopcontact kan.
Maar wat wil je hier achter houden? Want mijn schapen steken hier al een dikke vinger naar op, pony's zeker en wolf/hond lacht er om.
Luca03 schreef:Hou er rekening mee dat veel van Gallagher momenteel niet te verkrijgen of uitverkocht is door een probleem met de productie...
Ik heb geprobeerd de S100 te krijgen en ben uiteindelijk met de S40 thuis gekomen. Ik heb m vrij dringend nodig dus kon geen 4 weken wachten op de S100
Edit: hoe lang is je draad en hoeveel draden staan er? Zit er begroeiing tegen? Dit zijn allemaal dingen om mee te nemen in je beslissing... Ik zou persoonlijk voor een zwaarder van 9V gaan.
Tieneke schreef:Ik heb sinds kort hetzelfde model. Paard blijft er na één keer contact prima achter. Nog niet moeten bijladen, genoeg zon de laatste tijd
Vandaag toevallig een nieuwe S20 voor de andere wei ingeruild, die werkte niet. Dus nu de nieuwe even uitpakken en testen.
Het pakket is compleet, de kabeltjes zitten in het apparaat. Je hebt alleen een kruisschroevendraaier nodig om het open te maken om de accu aan te sluiten.
Je moet natuurlijk wel een aardpen hebben.
Sclimpre schreef:Als een wolf daaraan komt zal hij wel sterretjes zien : https://www.gallagher.eu/nl_be/s400-inc ... -12v-4-0-j
Maar ik denk dat er een groter risico is dat iemand met je schrikdraadtoestel gaat lopen dan dat een wolf met je paard gaat lopen.