Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lauraneyens schreef:Ikzelf zou een apparaat op batterij handiger vinden vanwege het gebrek aan stroom aan mijn weides.. (gebruiken hier nu een generator voor) maar ik was altijd bang dat eentje op batterij niet sterk genoeg zou zijn voor de 2 paarden met echt dikke volle sokken.. de 3de heeft van nature minder behang..
_Penotti schreef:Ik wilde zeggen bij de titel koop een aesculap.
Ik heb daar door hele dikke dingen mee geschoren.
Maar dat gaat hem niet worden
Waarom geeft Agradi geen garantie, dat is toch raar?
Ik zou daar toch nog eens achteraan gaan.
Gloa schreef:Heeft ze nu problemen onder de sokken? Zo nee dan vanaf blijven. Het beschermt juist de benen tegen vocht en vliegen/maden. .
Blythe1997 schreef:De sokken hebben niet echt een functie, dat is de huidflora die deze functie heeft.
Ik ben echt geen fan meer van sokken ondanks dat ik hier een trekpaard en tinker heb, hebben beide cpl.
Gloa schreef:Blythe1997 schreef:De sokken hebben niet echt een functie, dat is de huidflora die deze functie heeft.
Ik ben echt geen fan meer van sokken ondanks dat ik hier een trekpaard en tinker heb, hebben beide cpl.
Sorry maar bij een gezond paard hebben de sokken wel degelijk een functie en zijn ze ook geen probleem. Dat ze bij een paard met cpl een last worden is een heel ander verhaal. Maar een paard zonder problemen hoef je echt niet preventief te scheren.