Stallenbouw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

svdbosch

Stallenbouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-20 13:00

Hey iedereen,

Ik ben van plan om thuis stallen te zetten.
Dit liefst in kunststofmateriaal.

Iemand tips waar ik deze best koop of iemand goede ervaringen met een bepaalde verkoper van stallen?

Femia

Re: Stallenbouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:08

Stallenbouw Geert en Henk. Prima ervaring mee. Kunststof delen. Keihard, dus worden niet stuk geschopt

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:16

Wij hebben stallen van Bedaf en we zijn er nog steeds heel blij mee. We hebben gekozen voor gelaagd glas met spijlen voor de bovendeuren. Tijdens een heftige storm is het glas van één bovendeur helaas kapot gewaaid (van de haak af gekomen en ik had hem niet op tijd dichtgedaan). Dat hebben ze snel weer voor ons gemaakt. :)

Hier staan wat foto's: _Lorette_ @ [VSW] Show de huisvesting van je paard!

svdbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-20 13:29

_Lorette_ schreef:
Wij hebben stallen van Bedaf en we zijn er nog steeds heel blij mee. We hebben gekozen voor gelaagd glas met spijlen voor de bovendeuren. Tijdens een heftige storm is het glas van één bovendeur helaas kapot gewaaid (van de haak af gekomen en ik had hem niet op tijd dichtgedaan). Dat hebben ze snel weer voor ons gemaakt. :)

Hier staan wat foto's: _Lorette_ @ [VSW] Show de huisvesting van je paard!

Amai heel mooi gedaan.

Mag ik vragen wat je betaald hebt voor de stallen en wasplaats?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:16

Femia schreef:
Stallenbouw Geert en Henk. Prima ervaring mee. Kunststof delen. Keihard, dus worden niet stuk geschopt

Deze zou ik dus absoluut afraden. Misschien leuk voor één van hun standaard assortiment stallen maar ons maatwerk hebben ze vorige zomer een grote puinhoop van gemaakt. Grote spanten die veel te breed waren en niet pasten terwijl ze 3x langs zijn geweest om te kijken en meten, verkeerde lengtes gordingen laten leveren (zelf veel bij moeten kopen op de goede lengte), onvoldoende of het verkeerde bevestigingsmateriaal, geen montage tekeningen, te weinig composiet panelen geleverd, voor 5 deuren 4x binnenwerk en 3x klinken leveren, niet houden aan leveringstijden terwijl wij al afspraken hadden met aannemer en kraanverhuur voor plaatsing ...... en het erge is .....zo kan ik nog wel even doorgaan 8)7

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:36

Afbeelding
Ook Bedaf, tevreden van, ook goed geholpen met de tekeningen voor de vergunning.

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:37

2 stallen van 3 bij 3,5 en nog dezelfde ruimte achter de stallen als opslag. Ongeveer 10.000 euro.

dewindhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:49

Wij hebben ook stallen van Bedaf laten zetten. Ik heb dan een grote schuur met 18 boxen maar ze leveren een super service

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:58

Ik heb maatwerkstallen van Wiko. https://www.wikobox.nl/ Heel tevreden mee tot nu toe, ze staan nu iets langer dan 7 jaar.