) te financieren voor het kopen van een eigen paard. Enige voorwaarde is (super logisch) om eerst een baan zien te vinden zodat ik het paard ook zelf zou kunnen onderhouden. Nu kun je weten dat ik hier dus echt heel erg blij
Mijn voorkeur gaat uit naar het andalusiese paard. Eerst dacht ik dat de [***] de wat rankere type was (zag eerlijk gezegd niet zo heel erg verschil tussen de 2 rassen) maar wat nadere info en heel wat boeken/webpages verder ben ik erover uit dat een andalusier dus èn het barokke heeft èn dat rankere/sierlijke heeft wat ik in een paard zoek.
Nu ga ik vanmiddag een begroting maken van alle eventuele spullen/en kosten die je voor een paard nodig hebt, zodat ik 100% zeker van mijn zaak kan zijn en niet voor eventuele verassingen kom te staan(waty natuurlijk nooit uit te sluiten is, maar dan ben ik er op het grootste deel op voorbereid).
Mijn gedachte gang op dit moment is, dat ik best lang de tijd wil nemen om zoveel mogelijk andalusiesche paarden te zien die er te koop staan. Dit kan in nederland/belgië/net over de grens van duitsland, zodat ik rustig een keuze zou kunnen maken.
Maar nu is mijn grote vraag: Waar vind ik nu goede verkoppadressen voor andalusiesche paarden?
Mijn besteden budget is rond de €4000 - 5000. (ik dacht hier moet wat leuks voor te kopen zijn!)
Ik heb de zoekfuncties al bekeken, maar kon niet veel bruikbaars vinden. Wie helpt?