Hoe een stuk grond te vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sanso

Hoe een stuk grond te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 09:21

Hi!

Na een aantal pogingen met adverteren en wat rondvragen in het verleden wat resulteerde op niks ben ik toch benieuwd hoe je dit het beste kan aanvliegen.

Ik zoek al een hele poos af en aan naar een stuk land wat ik kan kopen of eventueel huren voor de paarden. Enkel is dit zonder succes of de stukken zijn veel te groot.

Voor de mensen met eigen land (niet aan huis), hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik zoek in Brabant omgeving Kaatsheuvel/Waalwijk/Dongen.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:25

Ik heb oproepjes geplaatst voor een weilandje te koop/huur in 3 verschillende wijkblaadjes (m'n eigen wijk en 2 omliggende), daar kreeg ik 2 reacties op en één daarvan is het geworden :)
Ik huur nu al een aantal jaar een weiland in een aangrenzend dorpje op zo'n 4km van ons huis, er is een schuilstal, water en toezicht. Ben dik tevreden, had nooit gedacht dat het mogelijk was :)

Oehlala

Re: Hoe een stuk grond te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:27

je kunt eens bij een agrarisch makelaar polsen, of het regioblaadje proberen.

Hennos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 05:56

Een advertentie op marktplaats zetten en briefjes ophangen bij weilanden/ stukjes grond die je interessant vind. Met kort daarop geschreven wat je zoekt en je telefoonnummer.

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 00:31

Ik weet niet of je al wat hebt, maar bij ons in Kaatsheuvel staat er een stuk grond te koop ( 3500m2 ) naast de bossen. Als je nog iets zoekt kan ik kijken of ik het nummer kan vinden?