Camera bewaking voor wei zonder stroom en wifi, help?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Camera bewaking voor wei zonder stroom en wifi, help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 08:29

Ik zou, naast wat je al van plan bent, ook eens met je wijkagent overleggen. Zeker als mensen voedsel dumpen kunnen ze daar vaak wel wat mee.

vandeshetjes
Berichten: 46
Geregistreerd: 14-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 08:38

Wij hebben hier ook de wei t.o. een nieuwbouwwijk....wat we hier hebben meegemaakt met voeren is niet normaal. Bordjes helpen niet, zelfs een keer meegemaakt dat een vrouw de broodzak achter haar rug hield, en ons verweet dat we dan maar niet de paarden in de wei moesten zetten langs de weg. Veel meer van die gekkigheden. Als ik het zie, dan zijn de rapen gaar, en zie ik ze meestal nooit meer terug:)
Ook hebben we gelamineerde a4tjes ooit opgehangen over suiker enzo, we hadden toen een bevangen pony en een paard, gevoelig voor suiker.
Nu een groot bord met niet voeren, ook geen gras. Omdat die kinderen gewoon de zakken gemaaid gras staan te legen, grrr. Grote letters, goed te lezen zonder leesbril, haha.
Ik moet zeggen, het wordt minder.
Vriendelijk toespreken, nee, dat station ben ik al jaren voorbij...

mysa

Berichten: 10484
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Camera bewaking voor wei zonder stroom en wifi, help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 08:45

Hier worden de bordjes en A4'tjes gewoon weggehaald vaak.

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Re: Camera bewaking voor wei zonder stroom en wifi, help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:01

Je hebt ook wildcamera’s met sms functie. Deze sturen de beelden meteen door naar e-mailadressen die je zelf aangeeft. Dit gaat op een prepaid telefoonkaart.

DreamUp

Berichten: 1616
Geregistreerd: 14-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 09:39

Jasia: Dankjewel, dit lijkt me een hele goede optie.
Domino_2006, daar ga ik ook nog even naar op zoek dankje!

Met de real time functie wordt de kans om mensen aan te spreken wel groot, ik woon maar een paar minuten van de wei af. Hoop dat ik dan eindelijk de mensen die nog altijd achter het hek komen aan kan spreken. Ben zo bang dat ze ook op de pony klimmen, daar is ze helemaal niet geschikt voor.

Verder, ja het is hier ook echt niet normaal. Ik had eerder ook al bordjes hangen. De bordjes heb ik in stukken gebroken terug gevonden :+.
Ook eens een vrouw aangesproken die naast een bordje stond te voeren die barstte in tranen uit, dat is nog een lang en gek verhaal geworden... Omdat ik me schuldig voelde voor het kwetsen van mevrouw heb ik haar ter uitzondering toegestaan om een worteltje of appeltje te voeren. Al snel werden dit bakken muesli die in het zand gegooid werden. Toen ik aangaf dat het dan maar helemaal klaar was werd ik beschuldigd van verwaarlozing :Y) .
In de winter was het eindelijk rustig maar na de corona maatregelen is het net een attractie bij de wei.

Contact met de wijkagent neem ik zeker op, ook omdat ik ga filmen en er zal een deel openbare weg te zien zijn dus ik wil dit wel netjes regelen.

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Re: Camera bewaking voor wei zonder stroom en wifi, help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:59

Degene die ik bedoel is ook real time. Stuurt meteen door. We gebruiken ze bij mijn vrijwilligerswerk bij vangkooien.

DreamUp

Berichten: 1616
Geregistreerd: 14-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 11:03

Domino_2006 schreef:
Degene die ik bedoel is ook real time. Stuurt meteen door. We gebruiken ze bij mijn vrijwilligerswerk bij vangkooien.

Heb je misschien een naam of linkje?
Zie door de bomen het bos niet meer :=

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:55

DreamUp schreef:
Domino_2006 schreef:
Degene die ik bedoel is ook real time. Stuurt meteen door. We gebruiken ze bij mijn vrijwilligerswerk bij vangkooien.

Heb je misschien een naam of linkje?
Zie door de bomen het bos niet meer :=



Wij gebruiken de Bushnell camera’s. Maar deze zijn bijvoorbeeld ook goed:

https://www.wildlifemonitoringsolutions ... nyper.html