Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BelgenGek schreef:Ik zou scheren, ken je geen boer of schapenhouder in de buurt?
Misschien willen die je wel helpen met scheren
Kidde schreef:Is ze al op cushing getest? Hier ook oudere shetlander met cushing die slecht door zijn vacht komt. Sinds 3 jaar scheer ik hem ergens half april altijd, anders loopt hij in juli nog met wintervacht
stitchlover schreef:Kidde schreef:Is ze al op cushing getest? Hier ook oudere shetlander met cushing die slecht door zijn vacht komt. Sinds 3 jaar scheer ik hem ergens half april altijd, anders loopt hij in juli nog met wintervacht
Ze is niet op cushing getest, omdat ze geen andere symptomen vertoont dan slecht verharen waarvan ik er vanuit ga dat dat door de leeftijd komt.
Bedankt voor jullie reacties, een vriendin van mij zou kunnen scheren. Dus ik denk dat ik dat ga laten doen!
_yvonne schreef:stitchlover schreef:
Ze is niet op cushing getest, omdat ze geen andere symptomen vertoont dan slecht verharen waarvan ik er vanuit ga dat dat door de leeftijd komt.
Bedankt voor jullie reacties, een vriendin van mij zou kunnen scheren. Dus ik denk dat ik dat ga laten doen!
Dat had mijn paard ook, toch positief getest op cushing