Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vlinder_30 schreef:Ik heb aangegeven dat het om een simpele bak gaat. Na wat doorvragen kreeg ik als reactie dat er waarschijnlijk een omgevingsvergunning moet worden aangevraagd maar daarbij gaf ze aan dat het een hele procedure is van wel tienduizenden euro's.
Dat gaat over een bestemmingswijziging en geen omgevingsvergunning. Dus ik had het idee dat de medewerker over twee verschillende zaken aan het praten was.
Aangezien het perceel op zandgrond ligt vroeg ik mij dan ook af of er mogelijkheden zijn zonder vergunning.
Knollboll schreef:Gewoon doen. Dat doen de meesten. En vaak hoor je niks van de gemeente als het gedaan is.
Marije_1997 schreef:Vlinder_30 schreef:Ik heb aangegeven dat het om een simpele bak gaat. Na wat doorvragen kreeg ik als reactie dat er waarschijnlijk een omgevingsvergunning moet worden aangevraagd maar daarbij gaf ze aan dat het een hele procedure is van wel tienduizenden euro's.
Dat gaat over een bestemmingswijziging en geen omgevingsvergunning. Dus ik had het idee dat de medewerker over twee verschillende zaken aan het praten was.
Aangezien het perceel op zandgrond ligt vroeg ik mij dan ook af of er mogelijkheden zijn zonder vergunning.
Bestemmingswijziging en omgevingsverguning zijn 2 verschillende dingen ja. Wss zal bij jou een Bestemmingswijziging zijn. Maar je geeft al aan dat de bestemming van het perceel paardenhouderij is? Hier hoort een rijbaan bij natuurlijk. Geen idee of dat dan ook zomaar mag. Ik zou vragen of je iemand van de afdeling vergunningen van de gemeente mag spreken en dan specifiek iemand die verstand heeft van de agrarische sector.
beatje schreef:Vaak mag een paddock wel. Vraag daar eens naar.
Wij hebben gewoon een stuk wei gekeerd en schrikdraad er om heen.Zand is ook niet geen meer maar grijzig geworden door gebruik.
Hij is simpel maar doel treffend.
verlichting heb ik door een grote schijnwerper aan de stal. Maar dat was bij jou niet de bedoeling begrijp ik.