Nu heb ik nog een groot stuk wei (+ 1 ha) dat buitenom al omheind is, maar dat verdeeld was in 3 delen met een track eromheen. De oude ronde palen zijn nu ook vervangen door sjiekere exemplaren.
Ik wil echter de weides niet allemaal tegelijk onder stroom zetten, maar met tussenschakelaars werken (die heb ik al liggen). Ik vroeg me af hoe jullie tewerk gaan voor de gemeenschappelijke delen van de omheining. Ik bedoel: linkerzijde van wei 1 = rechterzijde van wei 2. Als ik dus wei 2 onder stroom zet, wordt linkerzijde van wei 1 en bijgevolg heel wei 1 ook onder stroom gezet (ervan uitgaande dat er verder geen onderbrekingen zitten natuurlijk).
De stroom komt toe tussen wei 1 en 2, dus wei 3 kan enkel onder stroom staan als wei 2 ingeschakeld is, dat is geen groot probleem, wei 3 is toch het kleinste perceel, dus dat haalt mijn apparaat netjes (hoewel alles onder stroom ook geen probleem mag zijn qua vermogen, er zal minder onder stroom staan, omdat de alpacaweides geen stroom meer krijgen, maar ik vind het gewoon niet zo fijn om een weide te openen met stroom op).
Iemand ideetjes of ervaringen?