Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pannie schreef:Zorgen dat er absoluut geen een gaatje meer te vinden is in je kast. Ik heb ook een keer mijn complete kast moeten door spitten om te weten te komen hoe ze er überhaupt in kwamen en ik kwam 2 onopvallende gaatjes tegen in de hoekjes bij de deuren. Ben er wel van bewust dat die beestjes echt maar een heel klein gaatje nodig hebben om door naar binnen te kunnen!
Ik heb de gaatjes helemaal dicht gestopt en sindsdien geen een muis meer in mijn kast!
Saaams schreef:Heb je stopcontacten? Je hebt van die geluidkastjes die muizen weren dmv een hoge toon.
Alwiene schreef:Saaams schreef:Heb je stopcontacten? Je hebt van die geluidkastjes die muizen weren dmv een hoge toon.
Zo'n ding hebben wij in de schuur hangen sinds we op de harde manier wijs geworden zijn. Komen we er vanmiddag g*dgloeiende achter dat er toch nog een muis buiten in de kussenkist heeft weten te komen die we afgesloten dachten te hebben (en buiten biepbereik staat). Waren niet blij niet. Lieve schatje heeft een kussen van de loungeset verwoest en een aantal andere kussens beschadigd, en uiteraard kon wat er nog te redden was meteen de was in want die lucht waar TS het over heeft ken ik maar al te goed, brrrrrr. Ik geloof dat ik acuut alleen nog het hoognodige zou gebruiken en dat soort dingen mee naar huis en naar stal zou nemen, een cap met muizenpislucht, er moet er ff niet aan denken.