Huur weiland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SoofO

Huur weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-20 23:03

Ben wel benieuwd voor degene die een weiland huren, hoe groot is het en hoeveel huur betalen jullie?
Ik kan een weiland huren van 2 hectare voor 100 euro per maand, geen idee of dat veel is?
Het is bij mij trouwens niet voor paarden, maar voor honden. :+ Heb geen tuin helaas, dus zocht iets om te gebruiken als trainingsveld en met mooi weer om daar lekker wat uurtjes door te brengen. :D Zit ook nog een klein meertje bij waar de honden kunnen zwemmen.

Hutcherson

Re: Huur weiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 23:06

Dat is zeker geen gek bedrag.
Ik betaal vrij veel voor een halve hectace weide en een bak erbij. En twee stallen, en een poetsplek met warm water en een mestbak. Maar voor een wei is €100 zeer netjes.

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 23:07

Ik zeg doen! Vind het zeker niet duur, maar een eerlijke en goeie prijs.

SoofO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-20 23:13

Het is ook helemaal netjes omheind, wat ik zo zag van de foto. Ga maandag even kijken. Eigenlijk beetje te groot, voor alleen mijn honden, maar ja.. :') Lijkt mij heerlijk om na jaren zonder tuin, een eigen plek te hebben om te relaxen en trainen. Het ligt ook heel rustig, dus dat is ook wel fijn. Alleen even vragen of ze het dan zelf maaien. :+

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 10:29

Zonder grazers erop zal er lang gras op komen. Voor een boer is maaien vooral interessant als het hooi kan worden maar daarvoor moet het flink hoog worden, dat is voor jouw doel erg onhandig. Je kan er wat schapen opzetten als grasmaaiers?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 10:45

Zeker niet duur. Ook als het omheind is. Ik zou wel kijken om evt te laten maaien voor hooi want 2 hectare voor alleen honden is veel en gras blijft groeien

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 11:07

als Jij het de prijs waard vind zou ik het doen. Maar als je zelf al het onderhoud er aan hebt is het een stuk minder aantrekkelijk aangezien je geen paarden erop zet die het gras opeten.