Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chanjelte schreef:Ik ben op zoek naar een noodplan voor mijn paard, aangezien ik hem absoluut niet op zijn box wil laten staan. Ik vraag vriendelijk of iemand iets weet, geen discussie over nodig!
Onali schreef:Domste wat je nu kunt doen is verhuizen met je paard in een tijd van onzekerheid en een losgeslagen virus.
Jij neemt weer nieuwe bacillen ed mee naar een nieuwe stal, wordt daar geconfronteerd met nieuwe bacillen.
Dat is vragen om iemand ziek te maken.
chanjelte schreef:Bedankt voor jullie reacties! Hij is een zeer brave hengst, rustig in omgang. En op stal merk je eigenlijk niets van zijn hengst zijn. Alleen op stal kunnen ze mij niet beloven dat ik hem zijn beweging kan blijven geven als de stal op slot zou gaan, bij strengere overheidsmaatregelen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een noodplan als de stal op slot zou gaan.
chanjelte schreef:Ik ben op zoek naar een noodplan voor mijn paard, aangezien ik hem absoluut niet op zijn box wil laten staan. Ik vraag vriendelijk of iemand iets weet, geen discussie over nodig!
Onali schreef:Domste wat je nu kunt doen is verhuizen met je paard in een tijd van onzekerheid en een losgeslagen virus.
Jij neemt weer nieuwe bacillen ed mee naar een nieuwe stal, wordt daar geconfronteerd met nieuwe bacillen.
Kidde schreef:Ik zag dit net langs komen: https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... -vrij.html
Janneke2 schreef:Onali schreef:Domste wat je nu kunt doen is verhuizen met je paard in een tijd van onzekerheid en een losgeslagen virus.
Bij droes (accoord, een bacterie) of uitbraken van rhinopneumonie een verstandig advies.
Mbt corona ligt het wat anders: reis svp weinig, houd afstand etc etc - maar een dier verplaatsen mag en kan.
ikkeniet schreef:Waarom zou je nu nog je paard snel verplaatsen en met een stel mensen gaan zitten,
waarvan je niet weet wat die afgelopen weken hebben gedaan of zijn geweest.
Nemen hun het virus mee of breng jij het virus mee, en wordt dan daar iedereen ziek.
Hutcherson schreef:Onali schreef:Domste wat je nu kunt doen is verhuizen met je paard in een tijd van onzekerheid en een losgeslagen virus.
Hahaha die van mij gaat over anderhalve week verhuizen. Naar ons eigen perceel.
En heel eerlijk denk ik dat we daar veiliger zijn voor corona dan op de huidige plek.
Hutcherson schreef:Onali schreef:Domste wat je nu kunt doen is verhuizen met je paard in een tijd van onzekerheid en een losgeslagen virus.
En heel eerlijk denk ik dat we daar veiliger zijn voor corona dan op de huidige plek.