Camera in stal

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

Camera in stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-20 20:50

:wave:

Nu ik mijn paarden lekker bij huis heb lijkt het me erg handig om een camera in de stal op te hangen om ze in de gaten te houden via een app op mijn telefoon (?). Wie heeft er ervaring met een bepaalde camera? Ik wil best wat investeren, maar 1000 euro is toch wel erg veel. :D

Het zijn 2 stallen van 3 bij 5, dus in totaal 6 meter vooraanzicht en 5 meter in de lengte.
:evaw:

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:34

Wij hebben de Arlo met 3 camera's, in elke stal 1 en 1 voor de stallen. Doet het prima, maar je moet wel goede wifi hebben. Bij ons is ie niet zo heel best ondanks overal wifi versterkers en dat merk je snel(als er veel van de wifi gevraagd wordt valt ie weg) Maar de camera's an sich zijn top, ben er erg blij mee.
Nadeel dat ze het op (dure) batterijen doen die regelmatig vervangen moeten worden maar er schijnt ook een systeem van Arlo zonder batterijen te zijn. Wij waren rond de 400 euro kwijt.

Laurievc

Re: Camera in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:53

Wij hebben Bascom. Prijzig, maar dan heb je ook wat :)

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 16:18

Wij hebben net gister UTP kabel naar stal gelegd, krijgen daar een Hikvision camera (2.8 mm, vaste lens, IR led). De camera zegt me helemaal niets maar in ieder geval schijnt deze ook voor snachts goed te zijn.
Daarnaast kan die op ons netwerk bij de andere camera's, ik hoop zo snachts de merrie in de gaten te kunenn houden, mocht ze gaan bevallen. Onze camera koste los 230, - euro.
Maar kunnen we zo op het huidige systeem aansluiten, wat de rest gekost heeft, geen idee eigenlijk.
Laatst bijgewerkt door curly2day op 16-03-20 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

_Penotti

Re: Camera in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 16:19

Ik lees even mee.