Hoe zit het met jouw pensionstal? Worden er al maatregelen genomen of nog niet?
Hier in België moeten bv. de dierentuinen dicht (eerst niet, dan toch maar wel) dus misschien op termijn ook (grote) stallingen, wie zal het zeggen.
Mijn eigen stalling heeft al maatregelen, zij het niet zo groot. Maar wel een groepsapp waarin eigenaars/bijrijders even moet melden wanneer ze willen komen, en waarin ook doorgegeven wordt wanneer er lessen zijn, om te voorkomen dat je allemaal op hetzelfde moment komt. Daarnaast de oproep om gewoon je paard te komen rijden/verzorgen en weer naar huis te gaan, dit met het oog op de scholen die dicht zijn, dat het dus niet de bedoeling is om van 's morgens tot 's avonds op stal rond te hangen.
Had ook in een ander topic gelezen dat iemand schrik had dat de stallen ook dicht zouden moeten, en wat voor gevolgen dat zou hebben. Daar heb ik hier niet zo'n schrik voor, sta volpension dus de verzorging gaat wel gewoon door. Ook qua voeren heeft de stalhouder alles ter beschikking, alleen zou ik dan niet meer de vitaminenpotjes kunnen klaarzetten maar vermoed dat dit ook geen ramp is als de stalhouder dit even tijdelijk zelf moet nemen.
Zijn jullie er al mee bezig (geweest)? En hebben de grotere stallen waar ook lessen & wedstrijden ed zijn al maatregelen genomen? Gewoon eens benieuwd naar