Nu heb ik het al een tijdje daar niet meer naar mijn zin. Heb al flink rond zitten kijken naar andere plekjes waar ze heen zou kunnen. Ik wil haar erg graag verplaatsen aangezien ik de dagelijkse klusjes niet meer aankan i.v.m mijn rug.
Je zou dan denken, ik vraag of dat andere meisje me wat meer zou kunnen helpen. Dat word knap lastig aangezien wij allebei van ma tm vrij werken van 8.30 uur tot 17.30 uur.
Daarnaast heeft mijn Haflinger helaas overgewicht. Ik zou graag zoveel meer met haar willen doen, maar eerder ik klaar ben met werken is het donker en er is geen verlichting. Dus dat betekend dat ik alleen met haar in het weekend aan de slag kan en dat vind ik erg jammer. Minder voeren zal bij haar niet helpen aangezien ze wel echt moet bewegen.
Dus ik zou het liefste op een pensionstal gaan staan met haar zodat ik wat minder hoef te doen en zodat ik 's avonds ondanks dat het donker is nog kan gaan rijden enz. (Ondanks dat ik rugklachten heb, mag en kan ik nog gewoon paardrijden)
De reden waarom ik niet weg durf te gaan is omdat ik dat andere meisje niet alleen achter durf te laten. Ik ben eerlijk gezegt bang dat ze boos word of dat ze mijn reden niet zal snappen. Ik vind het voor mijn haflinger natuurlijk erg fijn dat ze 24/7 buiten kan staan, maar ik ga inmiddels met tegenzin daar naartoe. Ook staat ze al ruim 5 jaar samen met die Tinker en ik ben bang dat ze ongelukkig word als ik haar daar weghaal. (Dat andere meisje wil daar niet weg aangezien ze niks anders kan betalen)
Heeft iemand hier advies en of tips over wat ik hier nu mee aan moet? Ik voel me echt radeloos