Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hutcherson schreef:dankjewel kaitlyn voor je link. Ik had jullie al gevonden inderdaad:)
Gloa, ik snap je. Het idee is om de tegels iets in te graven en er zand overheen te gooien zodat er een mooi stevig geheel ontstaat en ze dus niet op voederplekken tot de enkels in de blup staan.
ik wil er ook nog gewoon zand overheen gooien zodat water beter wordt afgevoerd als in klei.
Ik kan ook stukken bestraten hoor, maar ik wil het gemakkelijk en enigszins kostenbesparend aanpakken. Als ik daar wegga kan ik de tegels eruit halen en verkopen.
tamary schreef:Hutcherson schreef:dankjewel kaitlyn voor je link. Ik had jullie al gevonden inderdaad:)
Gloa, ik snap je. Het idee is om de tegels iets in te graven en er zand overheen te gooien zodat er een mooi stevig geheel ontstaat en ze dus niet op voederplekken tot de enkels in de blup staan.
ik wil er ook nog gewoon zand overheen gooien zodat water beter wordt afgevoerd als in klei.
Ik kan ook stukken bestraten hoor, maar ik wil het gemakkelijk en enigszins kostenbesparend aanpakken. Als ik daar wegga kan ik de tegels eruit halen en verkopen.
Als je droog en makkelijk schoon te houden wil, dan moet je er echt geen zand op gooien of ingraven. 40x60 tegels + sluitbanden en wat hoger leggen zodat je die hele plaat zo met sneeuwschuif schoon kan scheppen de krui in, want er wordt zeker klei, hooi en mest op rondgelopen, samen met zand geeft dat een permanente natte drab. Liever gewoon kale tegels die wel goed schoon en droog te houden zijn.
Kaitlyn schreef:Wij verkopen deze: https://www.nedlandic.nl/70-grastegels
Maar zo ontzettend veel tevreden klanten, die het echt elke Euro waard vinden.
Jade schreef:Kaitlyn schreef:Wij verkopen deze: https://www.nedlandic.nl/70-grastegels
Maar zo ontzettend veel tevreden klanten, die het echt elke Euro waard vinden.
ik ben me ook aan het orienteren, maar ben bang dat paard uitglijdt als ik ze in de wei gebruik en er gras tussendoor laat groeien. hebben jullie klanten die dat gedaan hebben en daar ervaring mee hebben?
Gloa schreef:Ik heb via de loonwerker in de buurt oude betonroosters laten leggen. En dat bevalt mij 10x beter. Ligt stevig en makkelijk schoon te houden.
Gebruikte betonroosters gaan meestal de vergruizer in dus kost het je alleen wat arbeid.