vandaag heb ik een weiland gehuurd voor mijn paarden. Het weiland is ruim 3000m3 groot en het is een mooie blok om in te delen ( vierkant model). Ik wil mijn weiland indelen zodat mijn paardjes ( 2 tinkers, 1.36 cm en 1.45cm) in blokken kunnen gaan lopen om langer gras te kunnen eten,ook doe ik aan strook begrazing. Er komt ook een container van 6mlang bij 2.5m breed,de container komt vooraan in de weiland bij de poort.
Hoe wil ik mijn weiland indelen: in 3 blokken met de in/uitgang naar de container zodat ze altijd naar binnen toe willen en kunnen. Alleen weet ik nog niet precies hoe ik die 3 blokken kan maken. In het weekend ga ik er weer naar toe en bekijk alles wat mogelijk is voor de 3 blokken. Ik zit er ook te denken om een soort paddock/rijbak te maken zodat ik er ook kan rijden. Dit is niet perse nodig want zijn 2 rijbakken in de buurt en hoop dat ik daar tegen betaling dan mag rijde, ik rijd niet zo heel veel in de rijbak (mijn paarden vinden dat wat minder leuk) en ik kan wel mooi buiten rijden over de dijk langs een kanaal en op een minuutje of 10 zit ik in de bos.
Willen jullie mij helpen hoe ik het beste mijn weiland kan indelen? Ik hoor het graag. Ik heb een tekening gemaakt ( nou ben ik niet al de beste daarin