Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eilleen333 schreef:24/7 buiten? Of komen ze elke dag even in een paddock en staan ze verder op stal?
Moet zeggen dat ik 350 aardig aan de prijs vindt. Ik betaal zelf minder voor een paddock paradise aan de veluwe, met binnen- en buitenbak. Ook all inclusive
Liseef schreef:Ik sta zelf vergelijkbaar in dezelfde regio, met als enig verschil dat de faciliteiten wel wat beter zijn dan die jij noemt en ook het bos is dichterbij. Ik betaal hiervoor €300,-. Met het zoeken naar een stal bleek dit een normale prijs-kwaliteit verhouding te zijn voor de regio. Dus ik vind de €350,- die je noemt eigenlijk wel prijzig.
Dit is gebaseerd op de informatie die je nu hebt gegeven. Wat ook nog invloed op de prijs kan hebben is hoeveel paarden er staan (met hoeveel zul je de faciliteiten dus delen?) en of ze in de winter buitenkomen op een paddock of wei en de grootte en kwaliteit daarvan.
tita schreef:Ik dacht altijd dat de Veluwe goedkoop was.
BarbaLala schreef:tita schreef:Ik dacht altijd dat de Veluwe goedkoop was.
Het is een van de duurdere regio's juist, echter met de genoemde faciliteiten is de prijs toch wel erg hoog.
Al blijft het lastig te beoordelen zonder het gezien te hebben natuurlijk.
Ik lees niets over zadel en wasplaatsen en of er uberhaupt een bak op eigen terrein is, een longeerkraal, hoe groot de weilanden zijn, voor hoeveel paarden er plek is, hoe lang en of ze jaar rond buiten staan.