Welke voerbak raden jullie mij aan? Mijn Koudbloed pony eet het liefste niet uit hoge emmers. Ze kan haar dikke neus er moeilijk in kwijt. En wilt ook graag goed over de rand blijven kijken wat er om haar heen gebeurt. Daarom had ik een simpel laag flexibel bakje bij de action gekocht. Ze kreeg alleen een handje vitamine brok elke dag en daar was het prima voor.
Nu moeten we van de dierenarts elke dag een emmer vol gaan voeren en voldoet ons bakje niet meer haha. Welke voerbak hebben jullie? Is hij niet al direct stuk als mijn lompe pony er een beetje mee over de vloer schuift? Ik snap dat hij geen volledige hoeven houdt. Maar het zou wel fijn als hij een klein beetje geweld kan hebben.
Bedankt voor het meedenken! Het mag dus geen simpel model emmer zijn. En bij voorkeur iets met een deksel zodat ik het klaar kan zetten.
De rubber bakken van Kerbl ken ik qua duurzaamheid niet, maar ik heb wel de echte van Kanguro https://www.dehuisdiersuper.nl/kanguro- ... k-11-liter Die gebruik ik ondertussen al 15 jaar dagelijks (dezelfde dus ) , dus deze zijn zeker van goede kwaliteit.