Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linnielies schreef:belle_boef schreef:Ik zou er geen zaagsel over heen doen. Lopen ze enkel de modder in
Okeeee ja klinkt logischMaar stenen is ook te hard toch?
joyce B schreef:Zand rond de schuilstal en verharden en dan in de schuilstal een lekkere laag strooisel zodat ze daar droog en zacht kunnen liggen.
Dan kom je hopelijk de winter door.
Voor volgende winter een zandpaddockje maken en dan kun je de wei eerder dichtdoen en maar paar uurtjes per dag open zodat het dan minder snel modder wordt.
Op die manier kun je ze misschien jaar rond een paar uur op het weitje laten en blijft alles wel netjes.
Beatje 800m2 is de grootte van een Rijbak. 20-40 meter. Groot kippenhok...
beatje schreef:joyce B schreef:Zand rond de schuilstal en verharden en dan in de schuilstal een lekkere laag strooisel zodat ze daar droog en zacht kunnen liggen.
Dan kom je hopelijk de winter door.
Voor volgende winter een zandpaddockje maken en dan kun je de wei eerder dichtdoen en maar paar uurtjes per dag open zodat het dan minder snel modder wordt.
Op die manier kun je ze misschien jaar rond een paar uur op het weitje laten en blijft alles wel netjes.
Beatje 800m2 is de grootte van een Rijbak. 20-40 meter. Groot kippenhok...
Een ruim kippenhok,maar klein om 24/7 paarden op te houden.
Maar goed ik ben niet van dieren op kleine stukjes proppen omdat het maar moet.Bij ons zit alles ruim.
Maar zelfs mijn kippenhok word modderig met 20 kippen en 2 mini varkens dus je kan na gaan met 2 pony's.