Tips voor stalling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MartineFred

Tips voor stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-19 20:47

Hallo allemaal! Heeft iemand nog een tip voor een goedkope, tijdelijke schuilstal? In maart komt mijn paard bij mijn nieuwe huis te staan maar hier moet nog een schuur met stalling geplaatst worden. Ik wil wel graag dat mijn paard uit de wind en regen kan staan in de tussentijd en ben hierom op zoek naar een goedkope oplossing. Ik verwacht dat binnen een jaar de schuur klaar moet zijn dus wil de kosten van een eventuele stal graag onder de 500 euro houden. Nu heb ik via marktplaats al een paar keer iets gevonden maar uiteraard zijn deze superdeals vaak al snel weg. Heeft iemand nog een gouden tip?

Groetjes Frederike!

Hutcherson

Re: Tips voor stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 20:51

Op marktplaats heb je inderdaad behoorlijk wat mogelijkheden qua stalling voor €500.
Voor dat geld kun je ook wel een stel goede palen en balken halen en wat golfplaten toch? Paar schroeven erin en wat specie voor versteviging aan/in de grond.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 21:04

Bij schuilstal.com kan je een schuilstal huren. Misschien is dat een mooie tijdelijke oplossing.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 00:31

een zeecontainer?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 11:18

Je paard gewoon twee maanden op een pensionstalling in de buurt zetten? Ben je ook 500 euro kwijt, en hoef je niets tijdelijks op te bouwen en af te breken. Tussen mei en sep heeft je paard niet per se een stal nodig, en - er van uit gaand dat de bouwvergunning al geregeld is - moet je in die periode makkelijk je definitieve stal kunnen bouwen.