Omdat ik vanaf komend voorjaar een weide ga huren waar nog geen (goede) omheining omheen staat ben ik opzoek naar tips en tricks. Er zijn wel kunststof palen aanwezig.
De weide gaat gebruikt worden voor 2 shetlanders (op termijn komt er waarschijnlijk een derde bij), waarvan 1 die graag op stap gaat

Mijn voorkeur gaat uit naar schrikdraad, geen schriklint. Ivm het lastige spannen van het lint en het wapperen indien niet goed gespannen. Ook heb ik al een doos isolatoren voor draad liggen.
Wat zijn goede merken voor zowel draad als isolatoren, ...? (Gallagher ken ik)
Mijn weide is zo goed als een vierkant, hoeveel draadspanners heb ik nodig? Elke hoek 1?
Ik wil zeker op mijn 2 onderste draden stroom, hoeveel van die draadverbinders heb ik nodig? https://www.agradi.nl/ako-lint-koord-verbinder.htm?gclid=Cj0KCQiArdLvBRCrARIsAGhB_swof0hBDNe4ujhiRKOFmX3a8diMrdml5fmeo3MBlPjBjBkckrVzUasaAp3TEALw_wcB
Op welke hoogte span ik mijn draden?
Ik heb een schrikdraadapparaat met batterij van 9V. Waar moet ik op letten bij het aansluiten hiervan?
Als ik mijn weide binnendoor nog indeel kan ik deze dan op mijn buitenste omheining aansluiten? En hoe zit dat dan met de stroom?
Zoals jullie merken zit ik nog met heel veel vragen dus andere tips mogen ook altijd!