Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkster schreef:https://www.turbohoof-solutions.nl/a-54 ... -hoefklei/
Ik heb dit toen via de bekapper gebruikt. En toen is het eigenlijk snel weggegaan. Zorgen dat de heof wel helemaal schoon is voordat je het erin smeert. Staat wel een video bij hoe het toegepast moet worden
LoveBodin schreef:Rotstraal kan er op veel manieren uitzien, wat vaak wel zo is, is dat de hoef stinkt en er zachte plekjes in zitten. Hoeft niet per se op de straal zelf, kan ook in de straalgroeven zitten. Maar stank (en het ruikt echt heel typisch) is iets wat vaak voorkomt aldus mijn hoefsmid.
Ik vind de stralen er niet helemaal normaal uitzien, en zou sowieso altijd een hoefsmid vragen wat hij ervan denkt, en wat hij aanraad. Niet alles is even effectief.
Kneif schreef:LoveBodin schreef:Rotstraal kan er op veel manieren uitzien, wat vaak wel zo is, is dat de hoef stinkt en er zachte plekjes in zitten. Hoeft niet per se op de straal zelf, kan ook in de straalgroeven zitten. Maar stank (en het ruikt echt heel typisch) is iets wat vaak voorkomt aldus mijn hoefsmid.
Ik vind de stralen er niet helemaal normaal uitzien, en zou sowieso altijd een hoefsmid vragen wat hij ervan denkt, en wat hij aanraad. Niet alles is even effectief.
Het ruikt niet abnormaal. Ik vind ook dat de straal er niet normaal uit ziet... maar de hoefsmid heeft hier niets over gezegd dus een advies van hem heb ik niet.