Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tamary schreef:Hangt er net van af waar die klok komt te hangen, ik kan bv niet anders ivm geen stroom. Maar er zijn er ook zat die zowel 12V accu als 220V netstroom kunnen hebben. En stroombron is niet de belangrijkste factor in welke je kiest.
juliomariner schreef:De M 550 is een fijn apparaat maar voor deze situatie mag het best een wat lichter apparaat zijn. TS heeft geen lichtnet dus daarom is dit apparaat ook geen optie. Een goed apparaat uit de B-serie gecombineerd met een optima yellowtop accu een een goed zonnepanaal van solarfence lijkt mij in deze situatie de beste oplossing.
juliomariner schreef:De M 550 is een fijn apparaat maar voor deze situatie mag het best een wat lichter apparaat zijn. TS heeft geen lichtnet dus daarom is dit apparaat ook geen optie. Een goed apparaat uit de B-serie gecombineerd met een optima yellowtop accu een een goed zonnepanaal van solarfence lijkt mij in deze situatie de beste oplossing.
juliomariner schreef:Zeker. Heel fijn apparaat maar beetje overkill voor wat TS er aan wil hangen