Ik breek nu al een paar weken mijn hoofd over hoe ik deze stalindeling zou kunnen aanpassen.
De stallen zijn nu +- 3,3 m diep en 2,8 m breed (er zitten tussen de stallen bakstenen tussenwanden van 20 cm breed). Er staan balken tbv de constructie op +-1,25m afstand vanaf de voorwand van de huidige stallen. Mijn idee was om de stallen dus tot daar te vergroten en daardoor stallen van 4,5x3m te realiseren. Echter kom ik dan bij de hoekstal in de knoei! Ik kan dan geen deur plaatsen of hij het paard heeft maar een meter doorgang.
Ik heb al een aantal ideeën erover gehad maar het is het allemaal net niet. Heb jij misschien een idee? Laat het hieronder achter. Het liefst hou ik 8 stallen maar als dat niet mooi haalbaar is kan het misschien ook naar 7, alleen vraag ik me dan ook af hoe in te delen. De tussenwanden houdt ik graag zoveel mogelijk op dezelfde plek ivm de luiken en stevigheid.
De rode lijnen tussen de stallen is waar normaal een wand stond maar die nu wel weggebroken is, dat zijn nu dus ipv 4, 2 grote stallen.
Mag zowel een ontwerp voor draaideuren als schuifdeuren zijn.
Bedankt!