Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maj0 schreef:Is het niet de buurvrouw?
MarlindeRooz schreef:Ook niemand van net netwerk van de buren?
Super creepy... maar snel een camera plaatsen
Gini schreef:Spullen in de zadelkamer en zadelkamer op slot doen?
In de eerste alinea zeg je dat je niet zomaar bij de weides kan geraken tenzij je door de tuinen van de buren gaat, maar blijkbaar dus wel? Als het niet je familie of een "behulpzame" buur is, hoe komt die persoon in je weiland terecht?
cursebreaker schreef:Gaan jullie op vaste tijden naar de paarden? Anders misschien eens onverwachts gaan, en dan neem je iemand met je mee zodat je niet alleen bent bv, en proberen diegene te betrappen. Wat eng maar ook vreselijk irritant dit, dat er mensen op je terrein komen tussen je paarden in. Echt jammer dat een camera niet werkt. Dan lijkt me de enige andere optie kijken of je iemand op heterdaad kunt betrappen en misschien ook een briefje hangen aan het hek, dat je naar de politie gaat stappen ivm toegang op privé terrein.
cursebreaker schreef:Gaan jullie op vaste tijden naar de paarden? Anders misschien eens onverwachts gaan, en dan neem je iemand met je mee zodat je niet alleen bent bv, en proberen diegene te betrappen. Wat eng maar ook vreselijk irritant dit, dat er mensen op je terrein komen tussen je paarden in. Echt jammer dat een camera niet werkt. Dan lijkt me de enige andere optie kijken of je iemand op heterdaad kunt betrappen en misschien ook een briefje hangen aan het hek, dat je naar de politie gaat stappen ivm toegang op privé terrein.
Fijn natuurlijk dat de mest weg is, maar wie weet zijn ze ook wel met je paarden bezig. Dat is echt not done, dus kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ook iemand die geen werk heeft en zich nuttig wilt maken, hoort dit niet te doen zonder dat een eigenaar ervan af weet.